İşte şimdi bitmiştim ben Allahım sen benim günahlarımı affeyle yarabbim amin.
Abimin sinirli ve sorgulayıcı bakışları altındayken ona söylemek için mantıklı bir şey arıyordum ama bir türlü aklıma gelmiyordu . Off Kaan ya ben şimdi abime ne diyecektim. Abimin kükreyen sesiyle kendime geldim :" Ahseeen hala bir açıklama bekliyorum kardeşim".
" aabi ben şey ım şey
, ayh şey oldu dünkü Kaan mı Karan mı denilen bir adam var ya hani senin arkadaşın olan"." evet varda seninle ne alakası var onu anlamadım canım kardeşim ".
" şey abi ne alakası olacak benimle ımm şey".
" ne kardeşim ne. Eveleyip gevelemeyi bırakta bana mantıklı bir cevap ver. Birincisi Kaan seni neden arıyor. İkincisi telefon numaranı nereden buldu. Üçüncüsü ve en can alıcı olan sorum kaan'a neden abime şerefsiz deme dedin. Evet cevap bekliyorum".
Ah işte ben şimdi bittim. Allahım ben şimdi abime ne diyeceğim sen bana bir çıkış yolu göster rabbim. Abime yalan söylemek istemiyorum. Abim sabrının sonunda olduğunu kanıtlarcasına sesli bir şekilde ofladı. Bende kaçacak bir yerim olmadığı için hayatta en çok nefret ettiğim şeye başvurdum : yalana.
Aslında söyleyeceklerimin hepsi yalan değildi. Ben sadece birazcık eklemeler yapacaktım.
" canım abiciğim acaba istediğim sorudan başlayabilirmiyim" .
Sorduğum soruyla bir ya sabır çekti ve bana gözlerini belerterek baktı. Bende korkuyla hemen konuşmaya başladım ".
" peki birinci sorudan başlıyorum. Kaan yani Kaan abi ( abi mi hahaha hiç güleceğim yoktu. ) beni dünkü olaylar nedeniyle aramış. Bende o sebeple onunla konuştum. İkinci soruna gelecek olursak telefon numaramı nereden bulduğunu bilmiyorum. Üçüncü soruda ise bu konuda susma hakkımı kullanmak istiyorum teşekkürler ".
" Allah Allah neden susma hakkını kullanmak istiyormuşsunuz Ahsen hanım. Hemen sorumu cevapla yoksa babama gider kaanla gizli saklı konuştuğunuzu söylerim ".
" hayin abi ne olacak hah. Ayrıca hala susma hakkımı kullanmak istiyorum. Eğer çok merak ediyorsan da gidip Kaana aman kaan abiye sorabilirsin ".
Diyip dolabıma yöneldim o ise arkamdan homurdanıyordu. Onu hiç dikkate almayıp kıyafetlerimle beraber banyoya girdim. Daha fazla abimin gazabına uğramadığım için çok mutluydum ve bu mutlulukla güzel bir banyo sefası yapmıştım.
Banyodan çıktıktan sonra odada göz gezdirdim. Abimden iz yoktu. Bu sebeple içim rahat bir şekilde yatağımı toplamaya başladım . Kapımın tıklatılmasıyla gir komutu verdim. Ardından içeri babam girdi. Onun girmesiyle nedense içimde bir huzursuzluk belirdi. Ben düşüne dururken babam sıkıntıyla konuşmaya başladı.
" ahsenim seninle biraz konuşalım mı kızım".
Babamın bu sıkıntılı hali hiç hoşuma gitmemişti ve benimle ne konuşacağını deli gibi merak ediyordum.
" tabi baba konuşalım".
İkimizde yatağımın üstüne oturmuştuk. Babam hafiften bana döndü ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...