Bölüm 14

701 50 41
                                    

Sabah güzel uykumdan beni uyandıran şey başımda zır zır öten telefonumdu. Arayan kişiye en naçizane övgülerimi sayarken telefonu açtım.

" alo acaba sabah sabah derdiniz neydide daha kargalar yemeğini yemeden beni aradınız gerçekten çok merak ediyorum".

" günaydın karıcığım. Anlaşılan yine formundasın".

" ya ne demezsin ne kadar formumdayım. Formluktan öleceğim şimdi".

" ne anlamadım neyden öleceksin".

" aman boşver saçmalıyorum işte".

" tamam boşverdim".

" sen beni neden aramıştın".

" karımla bugün öğlen yemeği yemek istiyorum eğer karımada uygunsa".

" dur ajandama bir bakayım uygunmuyum. Iıı baktım uygunmuşum".

" işte bu güzel haber benim için. O zaman ben seni 1. 30 ' da almaya gelirim".

" tamam 1. 30' da hazır olurum".

" peki görüşmek üzere karıcığım".

" görüşmek üzere kocacığım".

Karşı taraftan bir iç çekiş sesi gelmişti. Tabi sonrada Kaan'ın sesi :

" bu anı o kadar çok bekledim ki Ahsen ama şükürler olsun ki rabbime bu günleride gösterdi bana".

" ben ne diyeceğimi bilemiyorum Kaan".

" bir şey deme ahsen. Ben senin bakışlarından her şeyi anlıyorum güzelim. Seni çok seviyorum".

Diyip telefonu kapattı. Şimdi ne demek istemişti bu adam bakış makış. Off Kaan ya sabah sabah bana düşündürdüğün şeylere bak neyse ben biraz daha uyuyayım.

Uyandığımda bedenime birinin sıkı sıkıya sarıldığını hissettim. Kim olduğuna baktığımda ise abim olduğunu gördüm. Bana sıkı sıkıya sarılmış mışıl mışıl uyuyordu. Yanağına bir öpücük kondurdum. Sonra bir tane daha, bir tane daha.

Abim huysuz bir şekilde :

" noluyor lan kim beni yalıyor".

Dedi sonrada gözlerini açtı.

" ne yalaması abi ya. Seni öperek uyandırıyorum işte daha ne istiyorsun".

" yaa ne demezsin öperek ıyandırıyormuş. Sen onu benim külahıma anlat hanımefendi . Sayenizde resmen inek yalamışa döndüm".

" sen az önce bana inek mi dedin? Parçalarım seni abi. Bana cinnet geçittirme".

Diyip ona vurmaya başladım. O da tabi eşek gibi anıra anıra gülüyordu. Benim vurmama daha fazla dayanamamış olacakki ellerimi sıkı sıkı tuttu. Sonrada beni gıdıklamaya başladı. Ben karnım ağrırcasına gülerken odaya annem girdi.

" anne kurtar beni bu oğlundan canımı çıkarttı".

Annemden yardım istememle annem hemen yanımıza gelip abimi kenara çekti. Sonrada yanıma gelip bana sarıldı.

AH'SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin