Bölüm 16

538 46 19
                                    

Sabah kalktığımda karşımda bir adet öküz abim vardı. Ben Onun burada ne yaptığını düşünürken o bir anda üzerime atladı. Ah Allahım sanırım ölüyorum sanki üzerimde eşek ölüsü vardı.

" ah abi ne yapıyorsun ya. Canımı çıkardın resmen".

" bir şey olmaz kız. Kötüye bir şey olduğu nerede görülmüş".

" abi beni daha fazla dellendirme de kalk üzerimden. Yoksa kafanı ısırırım".

" hiii vahşi kardeş. İnsan abisinin kafasını ısırır mı hiç".

" valla senin gibi bir abisi varsa kafasını bile kırar".

" ı - ı kalkmayacağım yerim rahat".

" abi bak son kez uyarıyorum. Isırırım derken fazlasıyla ciddiyim".

" sen bana kıyamazsın".

" kıyamam öyle mi?".

Dememle abimin kafasını ısırmam bir oldu. Onun attığı çığlıklar kulaklarıma gelsede ısırdığım kafasını bırakmadım. Kısa süre sonra konak ahalisi benim odama doluşmuştu. Herkes bize şok içinde bakıyordu ama ben yinede abimin kafasını bırakmamıştım. Yanımıza annem geldi ve bizi ayırmaya çalıştı lakin benim abimin kafasını bırakmaya hiç te niyetim yoktu. Annem bizi ayıramayacağını anlamış olacakki babamı çağırdı.

" baran gel ayır şunları ben ayıramadım. Kızım bıraksana abinin kafasını koparmaya mı niyetlisin".

Babam annemi dinleyip yanımıza geldi.

" kızım hadi bırak artık abinin kafasını. Koskaca insan oldunuz. Sen yakında evleneceksin yakışıyor mu sana bu hareketler".

Babamın söylediklerini hiç dikkate almıyordum. Abim bunu çoktan haketmişti. Sonuçta ben onu uyarmıştım.

Babam sözleriyle ayıramayacağını anladığı zaman eliyle ayırmaya çalıştı. Sonunda başarılı da olmuştu. Gerçi daha çok ben yorulduğum için bırakmıştım ama neticede Babamın istediği olmuştu. Abim benden kurulduktan sonra bana inanamaz gözlerle baktı.

" Ahsen yamyam mısın kızım sen. Az kalsın kafamı yiyiyordun. Bu senden bana revamı?".

Abimin daha fazla saçmalamasına dayanamadım ve kısa saçlarını çekmeye başladım. Babamda bizi tekrardan ayırmaya çalıştı. En sonunda da " ahseeen" diye kükredi ve bende abimin saçlarını bırakmak zorunda kaldım .

" çocuk musunuz siz. Hala yedi yaşındaki çocuk gibi davranıyorsunuz. Yakışıyor mu hiç size?".

Ben hemen savunmaya geçmiştim.

" ama baba ilk o başlattı. Ben yatağımda güzel güzel yatarken gelip üzerime atladı. Ben ona defalarca kalk üzerimden yoksa kafanı ısırırım dedim. O ise beni dinlemedi ".

Benim sözüm bittikten sonra abim konuşmaya başlayacaktı ki babam elini kaldırıp onu susturdu.

" tamam yeter bu kadar maskaralık şimdi herkes odadan çıksın . Ahsen kızım sende kıyafetlerini giyin kahfaltıya gel. Bir daha da bu olay tekrarlanmasın anlaşıldı mı?".

AH'SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin