Kara aşiretinin konağa gelmesinin ardından üç gün geçmişti. Kaan bana ne kadar belli etmemeye çalışsada biraz sitresliydi. Kendi için değilde daha çok benim için endişeleniyordu. Çünkü üç gün önce Mirza ağanın söyledikleri öyle hafife alınacak şeyler değildi. Duyduğuma göre Mirza ağa hala yoğun bakımdaydı. Ah Kaan ah adamı nasıl dövdüysen artık. İçimden ne kadar Kaana kızsam da hak vermiyorda değildim. Öyle sözleri biri Kaan için söylese bende çıldırır kafa göz girerdim.
Bugün Konaktaki kadınlarla ve sevgili kayınvalidemle birlikte hamama gidecektik. O yüzden bende hazırlık yapıyordum. Tüm hazırlığımı bitirip aşağıya indim. Mutfakta hamamda yiyeceğimiz şeyler hazırlanıyordu. Oh hamamda ziyafet var anlaşılan yaşadık be. Ben içimde sevinç naraları atarken yanıma Berfin geldi.
" napıyorsun burada Ahsen gel bir işin ucundan tut yıktın tüm işleri başımıza".
" aşk olsun Berfin kalbimi kırıyorsun bak".
" hih şaka yaptım kız. Bizde zaten pek bir iş yapmıyorduk çalışanlar her şeyi yapıyorlar zaten".
" ha tamam o zaman neyse ben bir kaan'ı arayayım".
" iyi ara bakalım sevgili kocişini".
" Allah seni bildiği gibi yapsın emi kociş nedir ya. Iyy vıcık vıcık".
" ne var kızım ne güzel işte".
" çok güzelse kocan olunca ona söylersin. Diyeceğim ama sakın böyle bir aptallık yapma. Adamı ilk dakikada kendinden soğutursun".
" aman iyi be. Sende başıma aşk doktoru kesildin hemen ".
" tamam ya bir şey demedim gidiyorum ben".
Berfin eliyle kış kış yaparak yanımdan geçip gitti. Bende yukarı odama çıkıp kaan'ı aradım.
" alo ahsenim hayırdır hangi dağda kurt öldüde sen beni aradın".
" hangi dağda kurt öldü bilmem ama eğer biraz daha zorlasan ben seni öldüreceğim".
" ooo atarlı karım benim her zamanki gibi yine bana aşk sözcükleri fısıldıyorsun. Kötü alışıyorum bilesin".
" ayh Kaan çıldırtma beni. Sana bir şey söylemem gerekiyor".
" ne oldu kötü bir şey mi oldu Ahsen. Yoksa o Mirza şerefsizi mi bir şey yaptı".
" ehh pes artık Kaan ya. Adamı hastanelik ettin günlerdir uyuyor sen bana ne diyorsun".
" tamam ya bir şey demedim. Sen bana ne diyecektin?".
" biz bugün kadınlarla toplanıp hamama gidiyoruz".
" hayırdır karıcığım benide mi çağırıyorsun".
" ne! Kaan ne saçmalıyorsun acaba. Ayrıca senin o kadar kadının içinde ne işin var öldürürüm seni".
" yavaş! Sakin ol karıcığım şaka yapıyorum. Ayrıca arayıp haber vermen çok hoşuma gitti. Bunun için teşekkür ederim".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH'SEN
Teen FictionAşk bir anda insanın hayatını nasıl değiştirebilir. Bir kadın düşünün hayatını ailesine adamış tüm hayatı onlardan ibaret. Bir adam düşünün aşkı uğruna herkesi karşısına alabilecek kadar korkusuz. Kader olmadık bir zamanda ağlarını örecek ve bu i...