Sobotni jesienny wieczór blond włosy chłopak spędzał owinięty w szary koc i z zieloną herbatą w ręku. Nie mogło również zabraknąć jakiegoś filmu do klimatu. Jesień dawała w swe znaki i na dworze robiło się coraz zimniej. Liście nabierały to czerwonych barw jak i żółtych ze zmieszanym brązem. Drzewa ozdobione w takie kolory potrafią działać uspokajająco. Lasy również w takich warunkach wyglądałyby ślicznie. Pora jesienna tak naprawdę nie dla wszystkich wydawała się miła i przyjemna. Błoto, deszcz, mróz, nikt nie pochwalał tych zmian klimatycznych. Wiatr muska nasze blade twarze dając do zrozumienia, że idzie porządny mróz i trzeba zaopatrzyć się w ciepłe ciuchy.Naruto Uzumaki jednak z nie wielu osób na świecie lubił jesień. Uwielbiał wieczorami siadać u siebie na łóżku, owijając się swoim ulubionym kocykiem, popijając swoją ulubioną herbatkę przy czym oglądać filmy czy też seriale. Miał również w porze jesiennej urodziny - dokładnie 10 października. Mimo, że z roku na rok był coraz starszy, nie oszukując, że w tym roku stuknie mu osiemnastka, to nadal czuł się jak małe dziecko. Nic mu nie brakowało, miał plany na przyszłość, jego rodzice go wspierali jak tylko mogli, miał wspaniałych przyjaciół. Nie mógł narzekać. Chociaż czasami łapał się na myśli o tym ,,co by było gdyby miał dziewczynę?". Nie oszukując Uzumaki miał dużo adoratorek. Nie grzeszył inteligencją, ale charakter i wygląd miał niczego sobie. Zawsze był pogodny i miły wobec swoich rówieśników. Miewał chwile gdy stał zamyślony i jego twarz nagle zmieniała wyraz. Kilka razy widok takiego Naruto zastała jego najlepsza przyjaciółka - Sakura. Nie ukrywając, była trochę zestresowana, takim chłopakiem, ale przywykła już do tego. Sai, jego najlepszy przyjaciel, nie reagował na te zmiany humoru blondyna. Było mu to obojętne. Naruto, razem z Sai'em i Sakurą tworzyli swoją małą paczkę przyjaciół. Często się razem spotykali jak i również chodzili razem do klasy w liceum. Tak, chodzili jeszcze do szkoły. Tak naprawdę tej trójce został tylko ostatni rok nauki iż poszli do szkoły rok szybciej. Z tego wychodzi, że cała trójka jest najmłodsza z całej ich klasy, ale to nikomu nie przeszkadza. Wracając do adoratorek niebieskookiego. Hinata Hyuga, nieśmiała dziewczyna, która skrycie podkochiwała się w swoim koledze z klasy. Zawsze była nieśmiała i brakowało jej odwagi do podtrzymania rozmowy. Wolała siedzieć cicho i wywiercać spojrzeniem dziurę w plecach Uzumakiego. Często się też przy nim rumieniła, lecz nie tylko Hinata wypatrzyła sobie wysokiego blondyna. Tenten i Temari, dwie najlepsze przyjaciółki podkochiwały się w tym samym chłopaku. Nie zepsuło to ich relacji, ale zacięcie rywalizują o to, która pierwsza zdobędzie serce chłopaka. Jednak niebieskooki nie reagował na zaczepki ze strony swoich koleżanek. Nie miał i narazie nie chce mieć dziewczyny. Żadna mu nie przypadła do gustu. Czasami się zastanawiał czy przypadkiem nie jest bi, ale szybko mu ta myśl wychodziła z głowy.
Naruto oczywiście w swoim gronie nie miał samych koleżanek. Miał również sporo przyjaciół. Dajmy takiego Kibę. Często z chłopakiem spędzał czas. Kiba był typem, który uwielbiał psy, dlatego zawsze po szkole brał z domu swojego psa - Akamaru. On i jego pies są dosłownie nie rozłączni, dlatego w szkole ma ksywę ,,psiarz".
Rock Lee, dziwny koleś, ale zabawny. Jego ulubionym nauczycielem jest Pan od wychowania fizycznego - Gai - sensei. Lee ubiera się dosłownie tak samo jak nauczyciel. Nosi zielony kombinezon z czerwonym paskiem w koło talii. Fryzury i grubość brwi mają identyczne. Niektórzy się zastanawiają czy może oni nie są jakoś spokrewnieni. Czarno włosy podkochuje się w Sakurze. Ani trochę nie próbuje tego ukryć i przy każdej rozmowie z różowowłosą dostaje kosza, ale się nie poddaje. Jego duma mu nie pozwala.
Nara Shikamaru i Chouji Akimichi, są najlepszymi przyjaciółmi od przedszkola. Zawsze i wszędzie chodzą razem. Są ze sobą bardzo związani, ale nie pokazują tego. Nara jest znany z tego, że ma umysł geniusza i potrafi zawsze wyciągnąć każdego z każdej sytuacji, jaka gorsza by była, zawsze znajdzie sposób. Jednak jest jeden minus, że jest leniwy. Gdyby nie jego lenistwo możliwe iż by miał dobre oceny. Akimichi za to jest typem, który lubi dużo jeść. Na każdej przerwie coś w cina, od paczek chipsów do kanapek z boczkiem. Słowo ,,grubas" to słowo tabu. Tylko śmiałek by wypowiedział to słowo w jego towarzystwie. Po wypowiedzeniu tego słowa wpada po prostu w furię i ciężko jest go uspokoić.
CZYTASZ
Piosenka || Sasunaru
FanfictionNIE TRZEBA ZNAĆ TREŚCI ANIME ,,NARUTO" ŻEBY CZYTAĆ TĄ KSIĄŻKĘ! -------------------- Życie Naruto Uzumakiego do pewnego czasu było proste i bez żadnych komplikacji. Prowadził normalne życie jak każdy nastolatek. Jednak pewien koncert i pewien piose...