Okumadan önce şu yıldız sembolüne tıklayın lütfen, elleriniz boka batmaz merak etmeyin. Okurken bol bol yorum yapın. Yorumlarınızı seviyorum ve merak ediyorum.. İyi okumalar🤟
*TAEHYUNG'UN AĞZINDAN*
Gördüğüm şeyin gerçek olmamasını diliyordum. Çünkü bu görüntü gerçekten beni kırmıştı.
Hem kırgın hemde öfkeli bakışlarla izliyordum ikisini. Jimin'in eli yarı çıplak duran Jaebum'ın üstündeyken ve benim tişörtüm onun elindeyken nasıl sakin kalabilirim?!?!?!?!?!?!?
"T-taehyung!"
Jimin irileştirdiği gözleriyle bana şok olmuş gibi bakarken elini çekti hemen onun üstünden. Gergince bana doğru yürümeye başladı.
"B-ben buraya seninle konuşmak için gelmiştim hemde bu halimle.. Ama görüyorum ki seni rahatsız ettim."
Canım yanıyor, hem fiziksel hem ruhsal..
Belimdeki morluklar beni aşırı derecede zorlarken acıdan titreyen bacaklarımla yürümeye çalıştım.
"Taehyung dur lütfen! Bizi yanlış anladın!"
Hayır duymak da görmek de istemiyorum! Sadece evime gidip bir süre kimseyi görmek istemiyorum..
Arkamdan koşan beden kolumu tutarak beni durdurdu hemen.
"Bizi gerçekten yanlış anladın!"
Bir süre baktım ona o da bana.
"Ne yanlış anlamasından bahsediyorsun! Sevişin de tam olsun!"
Ağzımdan kaçtı birden o son sözler.. Ama aklıma başka bir şey gelmiyordu. Kim onları böyle görse benim düşündüğüm gibi düşünürdü.
"Orda dur kara çocuk! Jiminle böyle konuşamazsın! Ayrıca ne sevişmesinden bahsediyorsun sen! Jimin onu sadece arkadaş olarak görüyor!"
Jin de aramıza girerek konuşmuştu. Ama ben hala sakin olamıyordum. Kimse gerçekleri bilmiyordu.. Başıma neler geldiğini, o Jaebum şerefsizinin bana neler yaptığını kimse bilmiyordu.
"Anlatın o zaman ne olduğunu! O şerefsiz niye yarı çıplak ve neden jimin ona dokunuyordu! Saçma ama benim tişörtüm neden onda!"
Jimin'e kaydı gözlerim her an ağlayacak gibi duruyordu ama ben onun ağlamasını istemiyorum.
"Jin hyung bize kahve getirirken ayağı masaya takıldı. Sonra bütün kahveler de Jaebum'ın üstüne döküldü. Bende benim odama gitmesini istedim ama gerçekten kötü bir niyetim yoktu Taehyung! Sadece ona giyecek bir şey ve iyileşsin diye krem verecektim! Sonra kendi kıyafetlerimin ona gelmeyeceğini anlayınca seninkilerden birini vermek zorunda kaldım. Hemen yıkayıp yerine katacaktım.. Sonra kremi verdim ona ama o düzgün süremedi. Sonra elimi kendi karnının üstüne kattı. Taehyung gerçekten ben kendim isteyerek dokunmadım ona! O birden elimi tutup kattı bende şok olunca hareket bile edemedim! Tam o sırada sen geldin! Gerçekten niyetim kötü değil Taehyung!"
Gözleri iyice dolmuştu. Hayır onun ağlamasına dayanamam..
"Lütfen inan bana T-taehyung!"
Sağ gözünden akan yaşı gördüğümde içim acıdı.
Tam elini kaldırıp gözyaşını silecekken havadaki elini tutmuş ve yavaşça kendi elimle gözyaşını silmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my savior~VMİN
ActionDansçı Park Jimin ile, serseri uyuşturucu bağımlısı Kim Taehyung'un maceraları.. *Bu ficte her an herşey olabilir. *Park Jimin o gece çarptığı kişinin başına neler açacağını ve ona büyük bir hasar vereceğini bilmiyordu.. Ve Kim Taehyung.. Ona karş...