Tekrar Teşekkür Borcun Oldu Jiminiiee

1.7K 154 38
                                    

Sabah ağzıma çarpan kook'un ayağı yüzünden güne mükemmel bir giriş yapmış bulunmaktayım. Dün gece hayvan gibi pizza yiyip saatlerce PlayStation oynadıktan sonra uyuyakalmıştım. Sanırım herkes uyuyordu. Çünkü, kimsenin sesi çıkmıyordu.. Duvardaki saate göz attıktan sonra önce kook'un ayağını yavaşça kaldırıp yorganı üstüne atmış daha sonra da telefonumu şarja takıp elime aldığım birkaç kıyafet ile sessizce banyoya yönelmiştim. Ahh, üstüm başım pizza kokuyordu!

Bu arada ayağımın üstüne tam basıyordum bugün olmasa da yarın tamamen iyileşirdim yüksek ihtimal..

Banyo yaptıktan sonra kook'u da uyandırıp geç kalmadan hemen banyo yapması gerektiğini de aklıma not edip hemen kapıyı açtım. Üstümdeki kazağı kirli çamaşır sepetine fırlattıktan sonra duyduğum ses ile kapıya doğru seslendim..

"Jin hyung! Sen misin?"

Pürüzlü bir sesle konuştu.

"Hayır hyung benim kook.. Hemen banyo yapmam lazım, iğrenç bir şekilde çürük pizza gibi kokuyorum! Yoksa fakülteye geç kalıcam.. Lütfen sen daha banyo yapmadıysan önce ben yapsam olur mu? Lütfen hyung.."

Kook banyo yaparsa ben geç kalıcam. Ama ben banyo yaparsam kook geç kalacak.. Saçma sapan bir şekilde felsefe yapmayı bırakıp üstümde sadece kısa bir şort ile kapıyı açıp kook'u hemen içeri soktum. Bu soğukta 1 saniye bile yarı çıplak duramam..

" İkimiz için de en uygunu sanırım aynı anda banyo yapmak olacak kook.."

Kimsenin bizi yanlış anlamayacağını bildiğim için sorun yoktu. Yanaklarımın kızarması hariç tabi..

"Hyung, sen utanıyor musun?"

Her ne kadar en yakın arkadaşım da olsa onun yanında sadece iç çamaşırı ile durmam utanç vericiydi işte!

Ben utanırken kook kahkaha atıp konuştu.

"Ahh hadi ama hyung! Kaç kere sarhoş olduğun için seni çırılçıplak bir şekilde yıkadığımı saymicam bile.. Şimdi mi utanıyorsun. Ayrıca o şampuanı ağzıma sıkmanı da asla unutmam.. Düşününce bile midem bulandı. Bence sen hayatın boyunca birdaha asla alkol alma ne zaman içsen başımız belaya giriyor! Hayır yani hemen sarhoş olmasan bişi demicem. Ama 1 bardak içince hemen başka diyarlara yolculuk ediy-"

Ben birden bağırınca kook önce korkmuş sonra şaşkın şaşkın bakmaya başladı

" Kook sus artık! Başımı şişirdin! Yarım saattir konuşuyorsun yahu böyle yapacağını bilseydim ben direk banyo yapardım! Ayrıca beni çırılçıplak bir şekilde yıkadığında ben ayık değildim. Onun için şu an beni çıplak göremezsin!"

"Ahahaha bende meraklı değilim zaten o küçük çüküne!"

Benim çüküme küçük dersin haa..

"Senin çükün benimkinden büyük diye benim çüküm küçük olmuyor seni aptal kurabiye!"

"Hyung neden sürekli felsefe yapıyorsun.. sadece bir kere çok hastaydım. Ateşim çıktı diye beni yıkamıştın teşekkür ederim. Ama neden intikam almak için beni çırılçıplak yıkadın ki!"

"sanane!"

Utancımdan konuşmak bile istemiyorum...

"Hyung cidden bazen 5 yaşında olduğunu düşünüyorum.. "

Jungkook ile iyice saçmalayıp güldükten sonra hızlı bir şekilde sıcak suyu açıp duş başlığını karşımda sadece boxer ile duran kook'a tutmam ile kahkahalarımızla evi titrettiğimize emindim..

my savior~VMİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin