>Толкова много и въпреки всичко<
Елена
Оставих папката с документи върху бюрото си и седнах тежко върху стола зад блестящото, бяло и подредено бюро. Всичко бе по цветове.
Това ми внасяше спокойствие.
Отдъхнах си, че най-накрая онази среща с госпожа Францис се отложи за утре. Не бих била способна да поема повече информация и някакъв вид работа за този ден.
Каква ирония бе обаче, че секретарката ми, Таня, подаде главата си през вратата на офиса ми. Когато го правеше, в 99% от случаите ме очакваше още работа, а в един друг процент, донaсяше капучино с карамел и сметана.
Молех се да бъде капучиното.Свалих натежалите очила от очите си и я погледнах с тъжен вид, молейки я да не е нова среща. Беше прекалено очевидно, за да не схване молбата ми, а и работехме заедно от пет години, нямаше как да не ме познава.
- Госпожице Сомноева, господин Доротеев се обажда да попита дали сте прегледали заявките му. Каза, че не били изцяло попълнени. - медения глас на Таня предпазливо съобщава новината, за новоизнкналата ми задача и с надеждата да не се развикам от безпомощие накрая добавя. - Ако желаете, мога да прегледам половината? Ще ви изпратя на имейл моите предложения.
Усмихнах ѝ се благодарно.
- Господи, Танче, трябва при следващото ни излизане за обяд да ти взема двойно кафе! - облегнах се на стола и подпрях ръцете си на лакътниците, отпускайки натежалите ми крака. Тези токчетата бяха толкова неудобни, боже!
Тя се засмя, покривайки лицето си с лежерно падащите ѝ гъсти кичури.
- И на повишение ще съм доволна, госпожице Сомноева. - подхвърли закачливо преди да се усмихне за довиждане и понечи да затвори вратата.
- За това може и да си помисля. - казах преди да остана напълно сама в стаята.
Тогава най-накрая можех да събуя тези досадни обувки. Раздвижих пръстите на краката си, изпуках схванатия си врат и опънах ръце, обръщайки се към компютъра, готова да започна със следващата си задача за деня.
Управляването на организацията за благотворителност за деца в нужда беше леко напрягащо. Заниманието ми обхващаше всички посоки - сирачета, болновати... Беше си голяма грижа.
Но от една страна всичко си заслужаваше, когато усмивката върху лицата на децата се появеше. Беше като блян за душата. Красива, мила гледка.
ESTÁS LEYENDO
Отровно бъдеще
Romance"Препоръчително е ако не сте чели " Отровно минало" да го направите, преди да започнете " Отровно бъдеще"! Историята е продължение!" Елена и Тервел са разделени. Приключението им толкова рязко приключи, колкото и започна. Той обаче ѝ бе обещал да...