Глава 20

682 76 4
                                    

"Всеки иска да отиде в Рая но никой не иска да умре." - Д.Л.

- Детектив Лори? На какво се дължи това изненадващо обаждане?
- Повярвай ми Грег, изобщо не бих ти се обадил ако името ти не беше изплувало в един от случайте който ми възложиха.
Грег Джонсън отпи от бирата си, а промяната в спокойното му изражение накара седящият до него Тревор да обостри слух.
- За какво точно става въпрос?
- По рано тази сутрин е постъпил сигнал в управлението от анонимен сутеньор. Елитната му проститутка не отваряла вратата. На кратко полицейски екип е успял да влезе а вътре са заварили момичето мъртво.
Пръстите на Грег се увиха по-силно около чашата. Мълчанието му накара детектив Лори да продължи:
- От телефона ѝ извадихме твой частен номер. Знаеш каква е процедурата. До час те искам в управлението за разпит.
След няколко дълги секунди Грег отсече с "Добре", натискайки червената слушалка върху дисплеят.
-.... Всичко наред ли е? - Тревор метна на бармана за сметката. Бе се срещнал с Грег за да му предаде записа от разговора на Алис с директора на частната клиника. Стареца бе в доста добро настроение до този момент. Сега сякаш света се бе стеснил за него, а гласът на Тревор идваше сякаш някъде отдалеч.

- Ще видя какво мога да направя по въпроса със записа. - Грег се изправи и бръкна в джоба на палтото си, изваждайки няколко сгънати банкноти. Щом ги хвърли на масата тръгна към изхода, оставяйки Тревор сам. Бяха изминали няколко дни откакто Алис му бе заявила, че огромният бабаид е всъщност нейн бъдещ съпруг, а тази мисъл изобщо не му се нравеше. В една от дългите нощни смени, Алис му бе споделила надълго и нашироко какво търси в един мъж. Това бяха едни от кратките моменти в които тя се отваряше пред него като човек, а не само като работохолична колежка. Беше му казала, че се надява да срещне мъж който да е с ясни цели пред себе си, да е интелигентен и по възможност да има добро чувство за хумор. Онзи мъж нямаше нищо от изброениета, на всичкото отгоре бе в бара да кръшка. А в описанието на Алис, сякаш най-добре пасваше той самият. Беше лекар на висока държавна позиция, разбираше от работата си, имаше добри доходи а целите му бяха постигнати. Освен една.

Той надигна чашата си изливайки последната глътка от лекото питие. Не можеше да си намери място от новината, че Алис бе избрала някой друг, а думите на Грег, че работата не беше чиста, определено запали още повече фитила му.

БратяWhere stories live. Discover now