Глава 2

850 90 5
                                    

"И сега, Господи, за какво чакам? Моята надежда е в теб." (Псалми 39:7)

Ръцете на Алис трепереха а дланите й бяха потни. Детето на задната седалка хрипаше леко, а мъжът който го държеше беше притиснал ръката си върху раната. Измежду черната кожа на ръкавицата му капеше тъмночервена кръв. Този до нея все още държеше пистолета си насочен ниско към корема й. Тя се опитваше да не мисли за това и да се съсредоточи върху момиченцето. Обърна се назад и положи ръка върху челото на детето. Бледата му кожа гореше. Смъкна ръката си към врата й, напипвайки пулса. Слаб, но все пак там.

Имаше надежда.

Отново вдигна ръка към лицето на детето и разтвори леко едното му око. Склерата беше зачервена и мътна, което не бе добър знак. За момент вдигна поглед към мъжа. Изпод тъмната маска се чуваше тих шепот. Отне и няколко секунди преди да разбере, че думите които изрича са молитва.

- Ще оцелее нали? – Шофьорът попита с изнервен тон.

Алис преглътна, опитвайки се да подбере думите си.

- Нали!? – той настоя.

- Не мога да кажа със сигурнос, но не е будна... – тя подхавана и затвори очи за да събере мислите си, подтискайки паниката. – Когато тялото ни е атакувано, има много голяма вероятност ума ни да се изключи от шока и следователно да умре. Тя не е в съзнание което е добре за момента, но не знам колко дълго ще остане така. Болката ще я събуди скоро и...

- Това не ме интересува. Попитах те дали ще оцелее... – мъжът изръмжа.

Алис отвори очи.

- Ще направя всичко необходимо за да я опазя.

- Значи си направила избора си?

Тя извърна поглед към него.

- Ако не успея да направя каквото трябва и тя...

- Мисля, че се разбрахме. Ако тя умре, умираш и ти. По-ясно не мога да ти го кажа.

***

- ...Аз мисля, че не е особено редно Брук да постъпва така, ама в крайна сметка ще трябва да изчакаме до утрешният епизод, за да разберем избора й.

- Дано да останат заендо. Не ми се иска да се разделят с Грег! Мисля, че са страхотна...

Вратата на аптеката се отвори бавно, със слаб звън и двете възрастни фармацевтки замлъкнаха по темата за сериала си.

Братяحيث تعيش القصص. اكتشف الآن