Глава 9

755 91 12
                                    

"...И след като разбереш истината, какво ти остава да търсиш? Мир или мъст? За чия душа ще бъдат те...? Тази която изгуби или тази която остана...?"

Габриел разгневено се върна в молитвената зала. Двата добермана спокойно спяха в краката на Михаил. Той се бе облегнал на една от пейките, взирайки се в изрисуваният купол. Ръката му бе отпусната върху бедрото му, цялата в засъхнала кръв.

- Ти ума ли си си загубил!? – Габриел подхвана – Момичето не трябваше да разбира...По дяволите... Пак оплеска всичко... – той пусна чантите с покупки на пода.

- И каквот точно ще направи, сега когато знае? Ще се опита да ни убие ли? – Михаил не свали поглед от рисунките.

- Имам ред причини да се притеснявам. Тя отговаря за Хелена...

- О, значи проблема е, че те е страх за копелето ти, така ли?

Габриел се намръщи.

- Би ли повторил какво каза току що?!

Михаил смъкна глава към него.

- Да не би да ти е обидно? Истината боли, нали? Незаконородена...нечистоплътна...Мислиш ли, че щом порасне още малко, няма да задава въпроси?

Габриел сви длани в юмруци. Гнева който изпитваше, нарастваше с всяка изминала секунда. Той вдигна предупредително пръст към Михаил, но това съвсем не го възпря.

- Ще я излъжеш?

- Ще се опитам да й изградя достатъчно добър живот... – отговори му през зъби.

Михаил се засмя.

- Кога? След като я застрелят отново ли?

- Млъкни!

- Живот изграден от лъжи не би бил добър за никой.

Този път Габриел се засмя с горчивина.

- Поемам вината си, че не я оставих в дом.Но нека да не пропускаме да споменем и твоите грешки, а?

- Грешка. – поправи го – Една е.

- Но беше достатъчна за да ни провали, сещаш се, нали?

- Тц. – Михаил поклати глава в несъгласие – Беше достатъчна за да ни отвори очите.

- Сега изкупваме греховете си.

- Нима още вярваш в това безумие? Изкупване на грехове? Способността на човека да съгрешава е безгранична. Ако всеки грях можеше да се изкупва, нямаше да има ад.

БратяDonde viven las historias. Descúbrelo ahora