Глава 14

723 77 9
                                    


"...- Тялото е извадено от водата, като полицията все още претърсва периметъра. Смята се, че жертвата е свързана със случая на убийствата на свещенници, но все още изчакваме потвърждение от резследващите..."

- Господи, тея хора са се побъркали! – Възрастен мъж отпи от чашата си с бира, а резка пяна се задържа върху мустаците му.

Тревор намръщено гледаше към малкият плазмен телевизор в ъгъла на заведението. От време на време събираше погледите върху посиненото си лице, но то сякаш вдъхваше респект.

- Нямам представа кой би посегнал на нещо толкова свято...

- Като кое? – мъжът до се засмя – От направата на църквата се знае, че тея хора са всичко друго но не и светци.

Тревор се обърна към мъжа. Полицай Грег изглеждаше на шейсет годишен пияница, и нямаше никаква идея как можеше да му помогне със случая на Алис. Посивялата му коса оплешивяваше в центъра, очите му бяха зад огромни черни рамки на очила с привидно голям диоптър, а дрехите му по никакъв начин не показваха голямата сума която той искаше за частните си разследвания.

- ...Има неща които не ги пишат в учебниците и не се предава от родители към деца, щом стане въпрос за религия и църква. – мъжът продължи.

- Атеист ли си?

- Не знам. Може би. Навремето бях силно вярващ. Израстнах в доста религиозно семейство. – Грег избърса мустака си с опакото на ръката си – Истината е,че когато почти умреш, разбираш, че си сам. Няма кой да ти помогне ако не си помогнеш сам независимо от това колко пъти си казвал молитва и колко пъти си ходил на църква.

Тревор вдигна вежда въпросително

- Имал си инцидент по време на работа?

Грег му кимна.

- Застреляха ме. И то не веднъж. Но армията те прави доста корав. Спасих си гъза, след това събрах екип и учистих всяко долно, мексиканско копеле.

- Нападнала те е банда?

- Че те сами могат ли да свършат нещо? Като момиченца са. Винаги ходят по групички...На тея им викаха им тройките. Занимаваха се с наркотици, но бяха сравнително дребни риби.

- Работил си по адски много случаи, съдейки по резюмето ти. Не ти ли е омръзнало? Сега когато трябва да се излежаваш на някой красив бял плаж с хубави жени радвайки се на пенсията си...ти се занимаваш отново с това.

БратяDonde viven las historias. Descúbrelo ahora