פרק 4: החיים לא נחמדים, יותר מבדרך כלל
דרו ישבה יחד עם בן בספסל ברחוב, היא חיכתה לראות מה התגובה שלו.
"או, אז מה את רוצה שאני יגיד?" לבסוף הוא שאל "כאילו, עצוב, אבל זה רק חלום..."
היא נתנה לעצמה מכה בראש "לחצויים יש הרבה פעמיים חלומות שאמיתיתים מאוד."
בן נאנק "בבקשה, תגידי שלחצויים יש לפחות משהו אחד טוב."
דרו משכה בכתפייה במבוכה "בכל מקרה, אני חוששת שאולי זה מרמז שסוף העולם מגיע בקרוב."
בן נאנח.
"אז... למה לא אמרת את זה למישהו אחר? נגיד, אנבת'?" הוא הציע, אבל היא הנידה בראשה "גם אתה בן אתנה, וחוץ מזה, הרגשתי יותר בנוח לבוא אלייך."
הוא נאנח "מה היה בחלום?" גם היא נאנחה "ראיתי בו כמה דמויות, הם היו מכוסות בהילות זוהרות שהפריעו לראות, הם החזיקו בידיים כל מיני שרביטים, הן עמדו, כשהגלימות שלהן התנופפו ברוח.
הסביבה הייתה אדומה כהה, כמו דם, השמיים, הדשא, הכל.
מסביב, היו אנשים שכובים על ריצפה, שדם זורם מהם." היא סיימה.
"או, מאוד אופטימי" בן אמר בקלילות.
דרו ציחקקה במבוכה "אז... אתה חושב שזה מדבר על משהו קרוב? מה אני אמורה לעשות?"
הוא משך בכתפיו "את הוותיקה מבינינו בעינייני החצויים, אני אמור לשאול אותך."
היא נאנחה, "אין לי מושג מה לעשות, אבל יש לי תחושה רעה, שאסור לי לספר את זה לאחרים."
בן נשען אחורה "אז.... רוצה שבכל זאת נלך לאכול גלידה?" הוא הציע.
דרו הנהנה "אין לנו משהו יותר טוב לעשות."
הם הלכו בשקט ביחד.
איכשהו, דווקא זה שהם לא הולכים לדייט, אלא סתם בשביל הכיף, גרם לבן להרגיש הרבה יותר בנוח.
"אז.... מה היה איתך כל השנים שבהם צליל ואלון לא היו בישראל?" דרו התענינה, גורמת לבן לחייך חיוך קצת עצוב "זאת הייתה תקופה משעממת, שום עיניין ושום כיף, פשוט עשיתי מה שצריך עד שיכולתי ללכת לחפש את החברים שלי".
"היית צריכה לראות את פנים של האחראיות של הבית יתומים" בן צחק "הן היו המומות, פשוט לקחתי את הדברים ורצתי משם, אני מניח שזה הפתיע אותם בגלל שתמיד דאגתי לילדים הקטנים, אבל אני מניח שלא יכולתי יותר, אלון וצליל תמיד היו שם בשבילי, גם אם צליל פחות הראתה את זה."
דרו חייכה "כמו מתי?" היא שאלה בסקרנות.
"כשהיא הייתה בת 8, ואני בן 11, היא התחילה את הקריירה שלה בתור שחקנית" הוא אומר בחיוך.
"היא עשתה לעצמה הרגל לפרסם כל כמה זמן איזה פוסט או משהו חשוב, ככה שהרבה אנשים היו עוקבים אחרי זה." בן בלע רוק, נזכר מה היא עשתה.
YOU ARE READING
למשמע קולה 3/ חיים ומוות
Adventure(3 מתוך 3) היי! ברוכים הבאים לספר ה3 של למשמע קולה, תהנו! קרדיט ל noameir222 על הציור שבכריכה קרדיט ל Arilola1 על העיצוב של הכריכה ---------------------- אלון. כן, האח הלא מסופר. כל כך הרבה שמעתם עליו, אבל אם זאת, כל כך מעט. זה הסיפור של הסירנה הבן...