6

193 18 56
                                    

פרק 6: יד ביד

"היי" ליאו נכנס לחדר.

צליל שכבה על המיטה, שהייתה מסודרת להפליא, קוראת באחד היומנים שלה, שהיה בצבע טורקיז.

הוא תמיד לא הצליח להבין את זה, הארון שלה היה סגור עד הסוף, השולחן שלה היה מסודר ואפילו היה עליו אגרטל קטן עם פרחים, השידה שלה הייתה מלאה, אבל סגורה היטב, ומעלה לא היה כלום.

במילים אחרות, ההפך ממני.

"היי" הוא נופף בידו מול פניה, גורם לה לקפוץ בבהלה.

"מה קורה?" הוא שואל בחיוך, היא חייכה חיוך קטן "בסדר" היא מלמלת.

"נו, אז מה כל כך מציק לך?" הוא שאל, נשען על הקיר.

היא נאנחה "כלום, פשוט... תרד מזה..." היא חיבקה את עצמה באי נוחיות.

ליאו התיישב לידה בשקט "את יודעת, אני חושב שאת יודעת כבר שאני לא אכעס גם אם זה משהו נוראי וינסה לעזור לך גם אם זה דבר ממש מפחיד" הוא מציין.

היא בלעה רוק "אני יודעת ליאו, ואני מצטערת שאני כל הזמן ממשיכה להתנהג כאילו אני לא בוטחת בך, זה ממש לא נכון, אבל.... קשה לי.... אני רגילה להסתדר עם הכל לבד" היא מלמלת.

ליאו הנהן בחיוך קטן "אני מבין, אבל אני עדיין פה, ואני חושב שכדי שתגידי בקרוב מה זה, בהתחשב במה שקרה בפעמים הקודמות כשלא סיפרת."

צליל חייכה והנהנה "אני רק צריכה.... לחשוב על זה קצת.... זה נראה שדי לא כדי שני אספר את זה..... יכול להיות שזה יזרז את הכל...."

ליאו חיבק אותה בשקט, אפילו לא מנסה להבין על מה היא מדברת.

כי בברור זה לא ברור.

"אז... מה את עושה?" הוא שאל בחיוך.

היא חייכה במבוכה "סתם, קוראת את אחד היומנים שלי..."

ליאו קפץ בבת אחת, "איזה?" הוא שאל, מציץ לעבר היומן הפתוח.

"סתם... זה מהגיל 13...." היא מילמלה, גורמת לו להרים גבה "למה את קוראת על התקופה הזאת? זאת לא הייתה אחת התקופות הכי גרועות שלך?."

היא נאנחה "קודם כל, אני קוראת את כל היומנים לפני הסדר, ולא מדלגת, ואז מה? עדיין כיף לקרוא מה כתבתי...." היא אומרת במבוכה.

הוא המשיך להביט בה בגבה מורמת, אבל לא אומר כלום.

"אז... מה שלום אלון?" הוא שואל בחיוך, היא חייכה חיוך קלוש "היה לו אתמול את המשפט הראשון, בלילה דיברנו באיריס נט, הלך לו בסדר, לפחות זה מה שהוא אומר, אבל יש לי עדות שאומרת אחרת...."

ליאו צחק "מה בן אמר לך?" צליל חייכה חיוך תחמני "שהנאשם הוא קראש של אלון, ושצדקנו בחשד שלנו שהוא הומו."

ליאו התפוצץ מצחוק "רציני? או, וואו, עכשיו אני רוצה לפגוש אותו, יש לי כמה דברים מוכנים..." חיוך שובב מרוח על פניו, גורם לצליל לצחוק.

למשמע קולה 3/ חיים ומוותWhere stories live. Discover now