7

224 19 177
                                    

פרק 7: מחנה יופיטר

אווה ישבה וציירה בשקט.

"תרימו את הישבן, עצלנים!" הצרחות האלה של ריינה הפכו ליום יום של אווה.

מייקל קהיל הוביל את הקבוצה לכיוון המקום אליו כיוונה אותם ריינה.

"בואי!" ריינה קראה לאווה בחיוך "משחקים משחק מלחמה!"

אווה קמה, רצה לכיוון ריינה בחיוך רחב "יששש" אנה צרחה מגופה של אווה "אפשר שנשגר לפה שלדים?? וכמה זומבים?!?!? בבקשהההה"

ריינה צחקה, והיה אפשר עדיין לראות מבטים המומים מחצויים שעדיין לא ראו את זה קורה "קדימה, את עם הקראוטה החמישית."

אווה הינהנה, נלהבת, ורצה לכיוון השטח בו משחקים.

"היי" היא אמרה בעליזות לדקוטה ואקונס, שחייכו אליה.

רק שתבינו, אווה תמיד הייתה עם הקראוטה החמישית, לגמרי 'במקרה'....

ריינה ממש, אבל 'ממש' לא מתערבת בחלוקה לקרבות....

בכל מקרה, אווה רצה יחד עם אקנס ודקוטה, שתמיד היו ביחד בקרבות.

הקרב התחיל.

דקוטה התחיל לזרוק למרחקים שקיות מלאות פטל.

מסתבר שהוא זורק ממש טוב.

אקנס גרמה למים שבהם לפוצץ את השקיות, והשתמשה במים כדי להפתיע את הלוחמים מהקבוצה השניה, בזמן ששלושתם ברחו מהצד השני.

(למי שלא הבין, הוא זרק את זה בשקית כי זרם של מים באוויר הרבה יותר בולט....)

אווה עצמה את עינייה ושיגרה שתי שלדים, שהפחידו קבוצה גדולה בנות וונוס ששמרו שם.

הם נלחמו גב אל גב, משתמשים בשטויות כדי להתקדם.

בשטויות אני מתכוונת לזה שדקוטה זרק טטריס על בן מארס, ובמקרה פגע לו בראש במקום פגוע, מה שגרם לו ליפול.

או לזה שאווה זרקה ספרים שהיא שונאת על כל מי שהתקרב.

אלה היו ספרים מאוד כבדים.

או לזה שאקנס קיללה אותם בעברית עתיקה, והם היו בטוחים שהיא מכשפת אותם, וברחו בצרחות.

אחלה צוות אלה.

מדי פעם גם רחל הייתה מצרפת למהומה, והייתה זורקת פלאפל שהיא הכינה (האוכל שלה דוחה, אל תסכימו לא משנה מה) וכל מי שרק הריח אותם היה מתעלף.

כעיקרון, הרומאים היו מתלוננים שרחל נדחפת לקרבות, למרות שהיא בכלל לא אמורה, אבל רחל התעקשה שאם היא טסה מישראל לרומא החדשה, הם חיים בסרט שהיא לא תשתתף בקרבות.

בכל קרב מחדש היה מישהו אחד שעדיין לא הכיר אותה, והתעלף מבהלה.

זה קצת מוזר שאתון רוכנת מעלייך ושואלת אם אתה רוצה ציפס וממליצה לך על חולצות טריקו בצבע חום, שנראה כמו הפרווה שלה.

למשמע קולה 3/ חיים ומוותWhere stories live. Discover now