6🍀

5.7K 108 30
                                    



Üyelerle iyi anlaşıyorsun:

JİN:

~Genellikle çocuklarla takılmanızı değilde ikinizin yalnız bir şeyler yapmanızı isterdi.

~Ama sevgilisinin arkadaşlarıyla anlaşması çok hoşuna giderdi.

~Jungkook ile çok iyi anlaşırdınız.

~Bazen sevgilinle uğraştığı için ona kızıp kavgaya tutuşurdunuz. Bazen de sende jungkook'a katılırdın ve Jin ile uğraşırdınız.

~İki durumda da muhteşem bir rap ile söylenmeye başlardı.

"Tanrı sizi bana başımı ağrıtın diye mi gönderdi. Yeter artık!

~Çocuklar pratikten geldiklerinde için rahat etmez ve yemek yemeleri için kolları sıvardın.

~Jin hemen yanında bitip sana yardım etmeye çalışırdı ama sen onu zorla sandalyeye oturunca sessiz sakin seni izlemeye başlardı.

~Bir süre sonra kendini yorduğun için söylenmeye başlardı.

"Bir avuç çocuk için mi uğraşıyorsun gerçekten?"

-Jin!

~Bazen salonda ki koltukta uyuya kalırdınız. Eğer ki üyeler sizi görürse günlerce dalga konusu olacaksınız.

~Jin ise her seferinde ne kadar kıskanç olduklarını söyleyip onları kızdırırdı.

"Yah! Kıskanmayı bırakında sevgilimi nasıl öptüğümde bakın"

~Çocuklar seninle eğlenmeyi severdi aynı zamanda sana saygı duyarlardı.

*************************************************

RM:

~Üyelerle iyi anlaşman hoşuna giderdi.


~Yurda çok gelmeni istemezdi çünkü biraz fazla korumacı olup seni rahatsız etmek istemezdi.

~Ama dışarıda, ya da senin evinde toplandığınız zaman daha rahat olurdu. Çünkü çocuklar kendi evlerinde ki gibi rahat davranmazlardı.

~Tabi bu bir kaç ay sürdü ve maknae line senin evini de kendi evleri gibi gördükleri için rahat takılmaya başlamışlardı.

~Yinede gerilmedi. Çünkü onlara küçük kardeşlerinmiş gibi bakıyordun.

~Yemek yediklerinden, iyice dinlendiklerinden emin olmaya çalışıyordun.

~Bu sırada aynısını sevgilin senin için yapıyordu. Bununla hiç bir sorunu yoktu.

~Yalnız kaldığınızda ise biraz söylenebilirdi.

"Güzelim, çocuklarla ilgilenmen çok tatlı. Gerçekten öyle ama sence de bu yakışıklı adamı biraz boşlamıyor musun?"

🌺Bts ReactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin