Sizi kıskanıyorlar:
JİN:
*Aranızda kıskançlık yüzünden sorun çıkmazdı.
*Birilerinin seni etkilemeye çalıştığını farkederse çok gerilirdi ama sana belli etmemeye çalışırdı.
Tabi ki anlardın..
*Bu gibi anlarda senin tüm ilgini isterdi. Belki yanaklarına yumuşak öpücükler bırakırdı veya sıkı sıkı sarılırdınız.
*Tehlikeli gördüğü alanlarda elini sıkı sıkı tutardı."Jagi yanaklarımı öpmeye ne dersin?"
"Sevgilim bugün ne kadar güzelsin. Hadi sarılalım!"
RM:
*Sakin gibi görünebilir ama asla değil.
*Diğer erkeklerin onun kızına bakmasından hoşlanmaz.
*Bu kadar ilgi çekici olman senin suçun değil. Ama karşı taraf senden gözlerini çekmediği için kesinlikle suçlu.
* Sana asla bu konuda saygısızlık etmezdi.
*Eğer ayaktaysanız eli beline gider ve seni adeta kendine yapıştırırdı. Alnına dudaklarını değdirerek karşı tarafa bir mesaj yolladığını düşünürdü.
*Eğer bulunduğunuz ortamda yalnız değilseniz gözleri hep diğer insanların sana bakıp bakmadığıyla ilgilenirdi.
* çünkü seni her şeyden korumak istiyor.
"Şu çocuğu tanıyor musun? Uzun süredir sana bakıyor"SUGA:
*çok kıskanç bir sevgili olurdu ama bağırıp çağıranlardan değil.*Kalabalık bir ortamdaysanız kimsenin seninle yakınlaşmaya çalışmadığından! emin olurdu. Çok nadir de olsa laf atabilirdi. *Bazen senin fazla nazik olduğunu düşünüp karşındakiyle olan konuşmanı bölüp aranıza görünmez bir mesafe koyardı.
*Yanlız kaldığınız zaman fazla nazik olmanla ilgili seninle konuşurdu.
*Kıskandığı zaman içten içe kendini yargılardı senin için yeterli olup olmadığını düşünürdü."Sevgilimin yüzünde birşey mi gördün? Neden dik dik baktığını anlamadım!"