ne, yazar bölüm mü atmış?!
Medyayı yiyin arkadaşlar....
İstek,
Sasaengler tarafından rahatsız ediliyorsun ve ayrılmak istiyorsun:
JİN:
Jin rahatsız olduğunu görebiliyordu, keşke elinden bir şey gelseydi.
Ama kendine yapılan zorbalıkları bile durduramazken elinden pek bir şey gelmiyordu.
Eğlenceli ve huzurlu geçen akşamlarınız artık çok sessizdi, çünkü sen mutlu değildin.
Üzgün yüzüne her baktığında, onun yüzünden bu halde olduğunu düşünüyordu. Ve sen ne kadar saklamaya çalışsanda her şey ortadaydı.
Sizi bir türlü rahat bırakmak istemiyorlardı.
En sonunda daha fazla katlanamayacağını düşünüp ayrılmak istedin. Zaten eskisi gibi olmadığınızı hissedebiliyordun.
İşte o an gerçeklik, Jin'in yüzüne çarptı.
Bir avuç aptal yüzünden sevdiği kadından vazgeçip istemediği bir hayat mı yaşayacaktı?
Asla böyle bir şeye izin vermezdi.
"Zorlandığını biliyorum y/n. İnan bana seni üzgün görmek beni de çok üzüyor. Ama birlikte olursak, bir süre sonra bizi rahat bırakacaklar. Ben, senden ayrılmak istemiyorum."
Daha sonraki günlerde, önceden sağlamadığı bir otoriteyle adımlarını atacaktı.
Hakaret edip, seni rahatsız etme cürretinde bulunan herkese dava açılacaktı.
Ve yavaş yavaş insanlar yanlış bir şey söylemekten ve yapmaktan çekineceklerdi.
Yeri gelir sizin için günlerce karakolda sabahlardı veya sosyal medya hesaplarını bir süre dondururdu.
Seni önemsiyor ve rahat etmen için uğraşacak.
🌺
YOONGİ:
Yine iyi niyetini konuşturup, ondan ayrılmak istediğinde her zaman yaptığı gibi gözlerini devirdi.
"Geçen sefer söylediğim gibi y/n. Biraz büyü! Senden beni korumaya çalışmanı istemiyorum. Seni yanımda istiyorum."
Yoongi'ye Sasaengler tarafından rahatsız edildiğini söylememiştin.
Sosyal medyadaki bir kitleden aldığınız nefretin farkındaydı ve onu korumak için ayrılmak istediğini düşünüyordu.
Ondan saklamanın ne kadar doğru bir karar olduğunu bilmiyordun ama seni zora soktuğu kesindi.
Seni tanıyordu ve sadece gerçekten ayrılmak istersen senden ayrılacaktı.