Biraz uzun oldu umarım sıkılmazsınız. Nasıl bu kadar uzun yazabildim bilmiyorum ksöwledöxksjdjddEvcil hayvanınıza düşkünsünüz
JİN:
ilişkinizin daha başındaydınız ve şu sıralar senin hakkında bir şeyler öğrenmek Jin'in favori aktiviteleri arasındaydı.
İlk randevunuz için lüks bir restorana gitmiştiniz. Daha sonra iki kez de Jin, seni evine davet etmişti. Dördüncü randevunuz için onu evine davet etmeye karar verdin.
Evini temizlemiş çeşit çeşit yemekler yapmıştın. İki kedinin de yemek kaplarını doldurup üst kata çıkarmıştın. Yani Jin ile sakince yemek yiyebilecektiniz.Çünkü kızların çok tatlı ve yaramazdı. Jin geldiğinde ise tüm ilgini ona vermek istiyordun.
Kapı çaldığında sevgilini bekletmek istemedin ve hemen açmaya gittin. Kapıyı açtığında elinde bir buket çiçekle bekleyen sevgilinle tatlıca sarıldınız.
Yemekler yenmiş, salona geçilmiş, içeceklerinizi yudumlarken muhabbet ediyordunuz.
Jin hiç utanmadan yüzünü inceliyordu sen ise tatlı tatlı bir şeyler anlatıyordun.
Tam o sırada yaramaz kızlarından biri kaçmayı başarmıştı ve kucağına atlamıştı bile.
Bu saniyeden sonra göreceği her şey sevgilinin kalbine güzel ağrılar bırakacaktı. Sen ise sana nasıl baktığını görmeyecektin.
Çünkü istemsizce tüm ilgini bebeğine vermiştin!
" Benim yaramaz kızım annesinin yanına mı gelmiş? Isırıyım mı seni? Öpeyim kızımııı"
Sen kedini tatlı tatlı sevip onunla konuşurken Jin kızarmaya ve terlemeye başlamıştı.
"Aman Tanrım çok tatlı."
Kendi kendine senin ne kadar tatlı olduğunu mırıldandığında kızına söylediğini sanmıştın.
"Değil mi? Diğer kızım da yukarda uyuyor olmalı yoksa kesin o da gelirdi."
"Evet, kesinlikle"
Senin hakkında bir şey daha öğrenmişti ve bunun hakkında çok konuşacaktınız.
O uzun sohbeti ise kendi evcil hayvanlarını anlatarak başlattı. Hem de 5. Randevunuzun yolunu şimdiden yapacaktı, akıllı çocuk.
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××RM:
Namjoon hafta sonu tatili için ikinizin başbaşa geçireceği bir plan yapmıştı.
Uzun zamandır hem senin hem de sevgilinin işleri yoğun olduğu için bir türlü birbirinize vakit ayıramamıştınız.
Seni çok özleyen bu tatlı oğlan ise tüm yorgunluğunu kenara atıp ormanlık alanda sadece sizin olacağınız bir ev ayarlamış içini de düzenlenmişti.