24🍀

4.5K 94 19
                                    

Veee yeni bölüm

@Lorgi0858 'in isteğiydi.

İyi okumalar, umarım beğenirsiniz❤️❤️❤️



Sen de bir idolsün. Biasın senden hoşlanıyor ve bir şekilde seninle iletişime geçiyor.

Comeback zamanının geldiğini bildiğinden, senden hoşlandığını ve eğer sende hoşlanıyorsan saçlarını onunkiler gibi, alev kırmızısına boyatmanı istiyor.

Ve sen de Melon'a alev kırmızısı saçlarınla gidiyorsun:


🌺

JİN:

Seni sahne arkasında görmüş olurdu. Bts'in performansından sonra sıra sizin performansınızdaydı.

Onlar sahne kıyafetlerini çıkartmaya giderken siz sahne için hazırlanmaya gidiyordunuz.

İki grup karşılaştığında, birbirinizin önünde eğilip selam verirdiniz.

Jin ve senin dışındakiler bunu yapmıştı ama Jin sana dik dik bakmaya başlayınca eğilmek istemedin ve onun gibi gözlerine bakmaya başladın.

Çok uzun sürmedi çünkü sizin aceleniz vardı.

Gruplarınız yoluna gitmek için yan yana geçerken, o kalabalığın arasında Jin'e elindeki kağıdı verebilmiştin.

Aptal senden bunu istemişti ama telefon numaranı sormak aklına gelmemişti.

Ona numaranın yazdığı kağıdı verdin ve kimse size bakmıyorken göz kırpıp arkası döndün.

Sen kırmızı saçlarını savurarak yürürken, arkandan bakakaldı ve Jungkook'un onu çekmesi gerekti.

🌺

RM:

Namjoon, çok tatlı bir aşık olur.

Menajerin sayesinde sana ulaşabildiğinde ilk önce ne diyeceğini bilemez ama sonra önceden düşündüğü şeyler aklına gelir.

Kısa ayak üstü bir konuşma olsada sana açılmıştı.

Ve sen Melon'da parlayan saçlarınla oturuyordun.

Alev rengi saçların sadece Namjoon'u yakmadı. Bunu beklemeyen fanların gerçekten delirmişti.

Namjoon ise kameralara yakalanmadan seni izlemek istiyordu fakat neredeyse imkansızdı.

Ondan hoşlandığın için mutlu mu olmalıydı?

Ya da tüm Kpop camiası aranızda bir şeyler olduğunu düşündüğü için gergin mi olmalıydı?

İki büyük ekranda ara sıra ikinizin görüntüleri veriliyordu ve bu estetik bir görüntüydü

Gecenin en büyük haberinin içinde siz vardınız. Namjoon sadece mutlu olmayı seçti ve seni büyük ekranda görmek yerine canlı görmek istedi.

🌺

YOONGİ:

Yoongi, bu tekliften önce mutlaka seninle iş birliği yapmış olacak.

🌺Bts ReactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin