Ben yine ne yaptım ne ettim kocaman bölüm yazdım.
4404 kelime 2 günde okursunuz artık ksmsnxhdjemx
lahmajooncunamjoon biraz uzun sürdü kusura bakma 💜
Eşin/sevgilin mafya lideri. Bir süre önce hamile olduğunu öğrendin fakat daha söylememiştin. Bir gün hastanede yaptırdığınız gebelik testini gösterdin.
JİN:
Eşin Kim Seokjin.
Yer altında ismini bile anamadıkları adam senin eşindi.
Ve sen ona Jinnie derdin.
Birkaç ay önce hamile olduğunu öğrenmiştin. Mutluydun aslında. Sevdiğin adam, evlisiniz, çocuğunuz olacak falan filan...
Eşinin bu işlere babası yüzünden girdiğini biliyorsun. Eğer birileri ona seçme hakkı verseydi katil olmamak için tüm varlığını kenara atmayı kabul edip bu yola girmeyeceğini de biliyorsun.
Ama bir kere girince çıkamadığını da biliyorsun.
Uzun zamandır birlikteydiniz. Onu tanırdın. Sevdiğin adamın gözlerine bakardın. Ne düşündüğünü bilirdin. Her zaman.
Ona güveniyordun. Babasından kötülük dışında hiç bir şey görmemişti. Çocuğunun kendisi gibi olmaması için her şeyi yapardı.
Her şeyi feda ederdi.
Yani çocuğunuz güvende olacaktı ama ne olursa olsun korkuyordun işte. O yüzden hala söyleyememiştin. Hazır olmayı bekliyordun.
Saat geçe yarısını çoktan geçmişti. Balkonda düşüncelerinle boğuşuyorken gelen arabayla dikkatini oraya verdin.
Senin Jinnie'nin arabasıydı. Gelen araba kapının önünde 5 dakika kadar bekledikten sonra içeri girdi.
Bu çok klasik bir rutindi.
Jin senin bilmediğini düşünüyordu fakat senden kaçmazdı.
O beş dakika içerisinde kanlı gömleğini çıkartıp soft renklerde olan - çoğunlukla pembe tonlarında- bir gömlek giyiyordu. Saat kaç olursa olsun...
Asla o gömleklerle şirkete gitmeyeceğini biliyordun. Sen kötü etkilenme diye böyle birşey yapması seni yumuş yumuş ediyordu. Kendi kendine gülümsedin ve eşini karşılamak için aşağı inmeye başladın.
merdivenleri başında karşılaştınız. Seni görünce şaşkın bir gülümseme bıraktı.
" Kaç gecedir uyanık yakalıyorum seni bebeğim. Beni şaşırtıyorsun."
Bir şey demeden önce sarılmıştınız.
" Özel bir nedeni yok. Uyku tutmadı sadece."
"Pekala öyle olsun. Herhangi bir sorunun varsa bana söyleyebilirsin. Biliyorsun değil mi? Ne olursa."
"Biliyorum bebeğim teşekkür ederim."