39🍀

4.1K 124 74
                                    

E-YO GEÇ BÖLÜM ATAN YAZARINIZ GELDİ...





İstek,

Sizi üyelerle tanıştırıyor:

JİN:

"Sonunda istediğiniz oldu mu? Burnumdan getirdiniz, sevgilimle tanışınca ne olacaksa?"

Sevgilinin gergin olduğunu görebiliyordun, ama tatlı görünüyordu o yüzden sadece gülümsedin.

-Sorun yok Jin. Zaten ne yaptıysan çocuklara, yanıma yaklaşmıyorlar. Ben sana army'im demedim mi?

Yalandan boğazını temizleyip sana döndü, güzel bir cevap vermek üzereydi ama Yoongi onu böldü.

"Hyung saçmalamayı kes, sabahtan akşama kadar her cümlende y/n diyorsun, sonra neden tanışmak istediniz diye söyleniyorsun!"

"Evet hyung, hepsi senin suçun!"

Jungkook , Yoongi'nin arkadasından seslendi. Senden utanıyordu.

Küçük bir tebessüm edip konuşmaya başladın.

🌺

YOONGİ:

Hoseok, bu sefer elinde tatlılarla salona girince Yoongi gözlerini devirdi.

"Önce imzalı albüm, şimdi de tatlılar. Ne yapmaya çalışıyorsun Hobi?"

"En sevdiğim hyungumun sevgilisi beni sevmeli değil mi? Kızma hyung!"

"Yah Yoongi, çocuğun üzerine gitme ilk defa birimizin sevgilisiyle tanışıyor. Ayrıca karnım bugün güzel doydu."

Sevgilinin Jin'e de göz devirmesi seni güldürdü. Şu an çok kıskanç gözüküyordu ve yanağını sıkmakta sorun görmedin.

"Ayy, sen kıskanıyor musun?"

"Ne, hayır! Y/N!"

Yoongi'nin kızarmasıyla tüm salon kahkahaya boğulmuştu.


🌺

RM:

Namjoon'a göre gereksiz olan bir tanışma yemeğindeydiniz.

Üyelerin merakı ve senin ısrarlarınla şu anda idollerin ile aynı masada oturmuş muhabbet ediyordunuz.

Namjoon hariç herkesin keyfi yerindeydi. Ama sevgilin de ilk geldiği halinden daha neşeliydi ki yaptığı esprilerden anlayabiliyordun.

Sadece elinde değildi ama biraz kıskanıyordu. Çünkü lanet olası en yakın arkadaşlarının hepsi Bts üyesiydi.

"Yeter Jimin, sevgilim bir şeyler yiyip içmek isterse bana söyleyebilir."

"Off hyung, kızma rahat etmesini istiyorum sadece."

"Evet, o bizim güzel army'miz."

🌺Bts ReactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin