Medyaya bakınca gününüz güzelleşiyor.
lahmajooncunamjoon 'un isteğiydi. Oy sınırını geçince attım hemen.
Biasınla evliliğinden bir bebeğiniz var. Kayınvaliden sana 'çocuğuna bakamıyorsun', ' kötü anne' gibi şeyler söylüyor. Sen hem çocuğunu emzirirken hem de onunla bu konu hakkında konuşmaya çalışıyorsun ve biasın duyuyor:
JİN:
Eşin, senin ve küçük kızınızın üzerine titrerdi. Ve onun annesiyle bir problemin olduğunu söylersen aralarının bozulmasından korkuyordun.
O yüzden kayınvalideni alttan almaya bakıyordun.
Fakat en son söylediği şeyler çok zoruna gitmişti.
Sen kızına en iyi şekilde bakarken, onun için gecelerce uyumayıp şikayet etmezken, senin anneliğini sorgulamıştı.
Ve bunu haketmedin.
Sinirli bir şekilde kızını emzirmek için odana çıkıp, torununu sevmeye gelen kadını aşağıda yalnız bıraktın.
"Ben şimdi senin karnını doyurup uyutayım da görsün, bebek sevmeyi. Duydun mu annecim? Bana kötü anne dedi."
Küçük kızın bir kaç şey mırıldanmaya başladı fakat yeni bir yaşına girmişti ve henüz konuşamıyordu.
Tatlı bebeğinle eğlenip gülerken, aynı zamanda kayınvalidenin dedikodusunu yapmaya devam ediyordun, eşinin giyinme odasında seni dinlediğini farketmemiştin.
Kızınız en sonunda uyuduğunda, yavaşça onu yatağa bıraktın. O sırada Jin de giyinme odasından sessizce çıktı.
Arkanı döndüğünde, her şeyi duyduğunu surat ifadesinden anlamıştın. Fazlasıyla moreli bozulmuştu.
"Gerçekten senin için böyle mi söyledi? Özür dilerim, bu yaptığı düpedüz zorbalık. Onunla ben konuşacağım."
"Jin gerçekten-"
"güzelim hayır! Sakince konuşup bir daha böyle bir şey yapmamasını ve empati yapmasını söyleyeceğim. Bir sorun çıkmayacak güven bana."
🌺
RM:
Oğlunu uyuttuktan sonra kayınvaliden aramıştı ve biraz konuşmuştunuz.
Her zaman ki gibi hoşuna gitmeyecek şeyler söylemişti ve tartışmıştınız.
Kötü bir anne olduğunu söylemek asla hakkı değildi. Elinden gelenin en iyisini yapıyordun ve kendini savundun.
Fakat telefonu kapattıktan sonra, kadının dedikleri çok ağırına gittiği için ağlamaya başlamıştın ve sesine bebeğin de uyanmıştı.
Annesini ağlarken gören küçük bebek de ağlamaya başlamıştı. Sen hem kendini hem de onu sakinleştirmeye çalışıyordun.
O sırada Namjoon aşağıdaki çalışma odasında çalışıyordu. Oğlunun çığlıklarını duyunca sizinle zaman geçirmek istedi ve yukarı çıktı.