Medya...
taeninkolundakifil 'in isteğiydi:
Kırılmaktan korktuğun için onlarla samimi olamıyorsun ve kendin gibi davranmıyorsun:
JİN:
Bazen, kendini neden ondan uzak tuttuğunu anlamıyordu.
Başta utandığını düşünüyordu ama arkadaşlarınla tanışmak sizin için dönüm noktası oldu.
Onlarla nasıl farklı anlaştığını gördükçe, kendinde bir sorun aramaya başlardı.
Tüm akşamı garip bir ruh haliyle bitirdiğinde, seninle konuşmak isterdi ve duygusal bir gece geçirirdiniz.
"Ben anlamıyorum y/n. Seni sevdiğimi söylüyorum, sana güzel bakmaya çalışıyorum, iyi bir sevgili olmak için uğraşıyorum."
"Ben de seni anlamıyorum Jin."
"Arkadaşlarınla nasıl olduğunu gördüm. Yoksa bana güvenmiyor musun?"
"Lütfen bunu kişisel algılama. Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum ve ben senin sevgilinim, nasıl bana güvenmezsin! Ben mi sana böyle hissettiriyorum?"
"Hayır jin, sadece korkuyorum. Daha önce güvenmeyi seçtim ve iyi şeyler olmadı."
"Anlıyorum, eğer konuşmak istersen konuş benimle. Ama sadece şunu bilmeni istiyorum, kötü insanlarla karşılaştığın için üzgünüm ve ben onlardan biri olmamak için yaşıyorum."
Yaklaşıp dudaklarına bir öpücük kondurdu. Seninle bir gelecek istiyordu ama önce ona güvenmeni sağlamalıydı.
" Seni seviyorum ve sana sonsuz güveniyorum. Zamanla her şey çözülecek. "
🌺
YOONGİ:
Şirketten yeni bir mesaj geldiğinde, bakışlarını hissediyordu.
Aylardır ne yaparsa yapsın güvenini kazanamadığının farkındaydı.
Bakışlarını ondan saklamaya çalıştığının da farkındaydı ama anlıyordu.
Daha fazla rahatsız olmaman için telefonunu sessize aldı ve uzak bir yere bıraktı.
Sessizce mısırını yeyip, televizyona bakarken aslında izlemediğini biliyordu, bu onu gülümsetti
"Dört ay senin için yeterli bir süre değil mi?"
"Ne için?"
"Bana kendini açman için."
" Kendimi yeteri kadar açıyorum zaten."
Küçük bir gülümsemeyle cevap verdiğinde, sevgilin dibine kadar girdi ve saçlarınla oynamaya başladı.
"Hayır, bana hala güvenmediğini görüyorum. Bazen yaptığım iyi şeylerin arkasında başka bir şeyler aradığını da görebiliyorum."