14🍀

4.7K 93 34
                                    

Ben iflah olmam kdlzçösmxkdsmd


El ele tutuşmayı seviyorsunuz.

JİN:

Jin el ele tutuşmak gibi küçük temasları severdi ve büyük temaslardan daha iyi olduğu için sürekli yapmak isteyecek.

Masada yemek yerken ve bir yandan konuşurken elindeki çubukları bırakıp bir anda ellerini tutabilir.

Böylelikle seninle konuşurken temas halinde olur, çünkü bu daha yakın!

Ve bunu ona alıştırdığın için seninle uğraşırdı.

Bazen durduk yere Jin'in parmaklarıyla oynamaya başlarsan kızaracak ve o utangaç, nazik gülümsemesini bırakacak.


🌺

RM:

Senin kadar çok sevmezdi ama hayır da demezdi.

Seninle herhangi bir temas, ne olursa olsun harika!

Çok alışılmadık yerlerde elini tutacaksın. Mesela kitap okurken, küçük atıştırmalıklardan yerken, uyurken belki yemek yerken bile...

Zamanla elini ister istemez sana tutman için uzatmaya başlayacak.

Ellerini sevdiğini söyleyip, oynamaya başlayınca, sana gamzeli bir gülümseme verip yanaklarını öpmeye başlar.

🌺

YOONGİ:

Bu adam en çok elini tutmaktan hoşlanır. Onun için favori temas...

Ellerini ve onları tutmayı sevdiğini öğrendiğinde mutlu olacak ama farkettirmez.

Elleriyle oynamandan çok memnun hatta bazen dikkat etmen için ilgi çekici takılar takacak fakat bunu sana söylemez. Senin farketmen lazım.

Bazen el tutuşmalarınızı o başlatacak. Belki ondan bir şeyi uzatmasını istediğinde yanlış anlayıp sana elini uzatabilir.

Elini tuttuğunda yumuşacık gülümser.


🌺

HOSEOK:

El ele tutuşmayı sevdiğini söylediğinde gözlerinden kalpler fışkıracak.

Eğer bunu seviyorsan sürekli yapabilirsin.

Utangaç bir şekilde elini tutmak için uzandığın zaman sana vahşi bir gülümseme verip, sana düşecek.

Seni kollarının arasındayken ellerini tutup sana şefkatle yaklaşacak ve yumuşak öpücükler verecek.

Ne zaman istersen sana seve seve ellerini uzatacak.

🌺

TAEHYUNG:

Onun için hava hoş. Nasıl bir temas istersen iste, hemen sana ayak uyduracak.

Ellerini ve onları tutmayı sevdiğini farkettiğinde bunun geri dönüşü olmayacak.

Her şeyi el ele yaparsınız.

Yatak odasına, mutfağa, balkona vb. el ele gidersiniz ve bu alışkanlık haline gelir.

Mesela el ele su almaya gitmek gibi.

Sadece bazen sana daha yakın olmak isterse, ellerini çekip seni kolları arasına alır.

🌺

JİMİN:

Jimin, bunu ona söylediğinde utangaç olurdu. Onun elini tutmayı seviyorsun!

Böyle küçük temaslar onun için çok iyi olur, çünkü çok olmasada biraz utangaç olacağını hissediyorum.

Belki ikiniz için çift yüzükleri alıp, sürekli onu takardı böylece el ele tutuşurken birbirinizin yüzükleriyle de oynayabilirsiniz.

Bunun için çok tatlı sürekli ellerini uzatıp, 'tutmak ister misin?' diye soracak.

🌺


JUNGKOOK:

Bunu ona söylediğinde utanır ama bunu saklamak için seninle uğraşacak. Mesela eğer hoşuna gidiyorsa özellikle ellerini yukarı uzatacak.

Eğer korkup, ya da bir şeyden çekinip ellerini tutuyorsan, feelsden delirir! Tam anlamıyla bağırıp kahkaha atabilir.

Çünkü çok tatlısın ve bununla düzgün bir şekilde başa çıkamaz.

Seninle ne kadar uğraşsa da en az senin kadar ellerini tutmayı seviyor. Ya da herhangi bir temas, sadece seninle olsun yeter.






Biraz kısa oldu sanki, umarım beğenirsiniz ve yazım yanlışları için kusura bakmayın lütfen.

Son birkaç bölüm depresif oldu o yüzden soft bölümler yazmak istiyorum.

Eğer isteğiniz varsa mesaj atabilirsiniz.

Öptüm...

💜💜💜💜💜💜💜

Yoongi, yanağına dokunurken göz kırpamadığını söylemiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi, yanağına dokunurken göz kırpamadığını söylemiş...


22 oy...

🌺Bts ReactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin