Öhöm öhöm, yavaşça medyaya bakın...
İstek,
Seni yakın bir erkek arkadaşınla samimi bir şekilde görür:
JİN:
"Bugün birlikte fotoğraf paylaştığın çocuk kim?"
Karşında gayet ciddi bir surat ifadesiyle otururken, seni yargıladığını hissettin.
"Düzgün bir ifadeyle sorarsan kim olduğunu öğrenebilirsin tabi ki."
"Daha ne kadar düzgün olabilirim y/n? Çocuk ağzının içindeydi resmen!"
"Abartmayı bırakmalısın Jin."
Gözlerini devirdiğinde sevgilin derin bir nefes almıştı.
"Beni o çocukla tanıştırmadığına eminim. Kimdi o?"
"Ben de beni dinlemediğine eminim. Sana haftalardır, çocukluk arkadaşımın Kore'ye geleceğini ve çok heyecanlı olduğumu anlatıyorum!"
Karşındaki adamın kaşları şaşkınlıkla yukarı kalktı. Gelecek arkadaşını kız sanıyordu ve şuan kendini sorumsuz bir sevgili gibi hissediyordu.
" Ben kız arkadaşın gelecek sanıyordum. Ama yine de çok yakındınız!"
"Çünkü o benim yakın arkadaşım. "
Gözleri sitemle kısıldı, kavga etmeyecektiniz ama Kim Seokjin kesinlikle söylenirdi.
"Ahh, kim olursa olsun sevgilime bu kadar yakın olmaları hoşuma gitmiyor işte, sende aynı tepkiyi verirdin y/n. Bana kızma şimdi!"
🌺RM:
Pekala karşısındaki görüntü hiç hoşuna gitmemişti ve eğer arkadaşınla daha önce tanışmış olmasaydı aranızda kavga çıkabilirdi.
Namjoon, arkadaşınla bu kadar yakın olmandan rahatsız olurdu ama sana saygı duymak zorunda olduğunu da biliyordu.
O yüzden zor durumda kalıp, siz fotoğraf çekilirken sizi izlemekten başka bir çaresi yoktu.
Ellerini önünde birleştirdi ve her şey yolundaymış gibi davranmaya devam etti.
Sen sevgilimin bakışlarının farkındaydın, seni rahatsız etmemeye çalışıyordu ama pek başarılı sayılmazdı.
O yüzden gözlerini devirdin ve fotoğraf çekilmeyi erteledin.
Arkadaşın içeceklerinizi yenilemek için mutfağa girdiğinde konuşmaya başladın.
"O bakışlar da ne?"
"Hiçbir şey, belkide adamın birinin sevgilimin ağzına girmesinden hoşlanmamışımdır!"
"Yine başlama Namjoon, senin egon için arkadaşlarımla arama mesafe koyamam."
"Bunu tekrar konuşacağız ve o zaman da egoist olan ben miyim göreceğiz."