Dayanamadım, o yüzden bölüm atıyorum...
😶İlk kavganızdan sonra:
JİN:
Bir kaç gün önce sevgilinle tartışmıştınız. Tartışma yavaş yavaş kavgaya dönmüştü ve Jin o akşam kapıyı çarpıp çıkmıştı.
O günden beri konuşmamıştınız.
Ona kırgındın, çünkü yanlış bir şey dememiştin. O sana sesini yükseltene kadar sesini yükseltmemiştin bile.
Sadece güzel bir dille derdini anlatmaya çalışmıştın.
Jin ise o gün kötü bir günde olduğu için dediğin her şeyi en olmayacak şekilde anlamıştı.
Ve bunun farkındaydı. O gün kapıyı sertçe kapattığında soğuk havayla birlikte seni yok yere kırdığı gerçeği de yüzüne vurmuştu.
Fakat o an tekrar kapıyı çalmaya utandığı için yavaş yavaş arabasına binmişti.
Ama gün geçtikçe içindeki utanç ve pişmanlık büyüyordu. Bu şekilde devam edemezdi. O yüzden aranızı biraz yumuşatmak için evine küçük hediyeler göndermeye başladı.
Kırmızı güller, çikolata dolu kalpli kutular ve şimdilik küçük mücevherler..
En sonunda seni üzmek istemediği, ona kızmandan çekindiği ve barışmak istediği bir not gönderirdi.
Dayanamayıp onu arardın ve gönderdiği hediyeler yerine onu istediğini söylerdin.
Tabi ki kapında biterdi.
"İlişkimizin ilk kavgasında böyle arkamı dönüp gittiğim için özür dilerim (Y/N). O an yapmam gereken çekip gitmek değildi. Kötü bir günün acısını senden çıkarmamı haketmedin. O gün benimle konuşamadığın şeyleri tekrar konuşalım, bu sefer tüm ilgimle seni dinleyeceğim. "
_______________________________________________________RM:
Sevgilinle zaten haftada bir iki kere ancak görüşebiliyordunuz.
Ve son bir kaç haftadır evine gelirken kağıtlarla geliyordu.
Yemek yerken konuşuyordunuz. Daha sonra da bir şeyler yazmaya geri dönüyordu.
Bir kaç defa ona saygı duydun. Fakat devamını getiremedin.
En son ki buluşmanızda sakince yaptığının hoş olmadığını anlatmak istedin fakat özlemin senin daha ağır konuşmaya vesile oldu.
Pekala kırıcı olmuştun fakat Namjoon'un yaptığı da seni kırmıştı ve geri adım atmaya niyetin yoktu.
Namjoon bunu farkedince ilk adımı atmaya değer bir ilişkiniz olduğunu düşündü ve bir buket kırmızı gül ile evine geldi.
" Şu anda dünyanın en güzel kadınına bakıyorum."
"ve haklı!"