28🍀

4.5K 110 37
                                    

ftmnrokl123 'ün isteğiydi:😚





8. Üye:

JİN:

"Jin"

"Jinnie~"

"Hayır dedim y/n!"

"Ama lütfen. Sadece tanıştıracaksın, başka hiçbir şey yapmayacaksın. Lütfen lütfen-"

"Yah! Duymadın mı beni! Hayır dedim! Nerede bir serseri var, hemen ilgini çekiyor! Uzak dur o serseriden."

"Ama o serseri senin arkadaşın!"

"Hayır y/n, tekrar söylüyorum. Sizi tanıştırmayacağım."

Sakince cümlesini tekrar eden büyüğüne baktın.

Hep aynısını yapıyordu.

Çıkmak istediğin her erkekte bir şey buluyordu ve diğerlerinin de Jin'e destek olması daha da sinir bozucuydu.

"Büzme dudaklarını. Yah hayır ağladığına inanmıyorum. Benden daha iyi oyuncusun! Ben seni yemeğe çağıracağım, git şimdi. "

Son kozunda işe yaramayınca, oflayarak odana gittin.

Ve arkandan sana gülen Jungkook'a orta parmak gösterdin.

"Tüm prezervatiflerinizi çalıp, kızlarınızı kaçıracağım! Görürsünüz siz!"

Arkandan gelen kahkaha sesleriyle daha da sinirlenip kapını çarptın.

💟

RM:

"mini mini bir Rm donmuştu, pencereye konmuştu.."

Rm'in stüdyosunun önünde kapısını tırmalarken, bir şeyler mırıldanıyordun.

En sonunda yarım saattir tırmaladığın kapının kilidini açtı ve içeri düşmeni sağladı.

"Oh, selam."

"Jimin bitti sen mi başladın? Uyurken sana özellikle tembih ettiyse hiç şaşırmayacağım."

Ayağa kalkıp, canlı yayında sizi izleyen hayranlarınıza el salladın.

" Tatlı Jiminie'min yerini doldurayım dedim."

Kafanı eğip, dudaklarını büzdün ve evet sen kazandın.

Namjoon, derin bir nefes alıp 'beni kurtarın' dercesine ekrana baktı.

" Aaa, bunlar da ne?"

Rafta Namjoon'un yeni aldığı oyuncakları görünce, onlara yakından bakmak istedin ama Namjoon kollarına sarılıp seni durdurdu.

"Hayır! Dokunma onlara!"

Kendisi yetmezmiş gibi sen de sakardın ve bir anda tüm stüdyoyu mahvetmene izin veremezdi.

🌺Bts ReactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin