Merhabaa, sizi biraz beklettim biliyorum.
Son bir haftadır annemin sağlık sorunlarıyla ilgileniyorum. Çok şükür şu an daha iyi.Geri dönüş için berbat bir smut bölüm yazdım size. Umarım beğenirsiniz jdmdmödösmckddm
taeninkolundakifil 'in isteğiydi
Aşırı uyarılma:
JİN:
Bugün sevgilinle evde buluştuğunuz için mutluydun.
Son birkaç haftadır çok görüşememiştiniz ve onu her anlamda özlemiştin.
Jin geldiğinden beri normalden daha farklı olduğunu görebiliyordu.
Sıradan, her zaman yaptığınız bir ev buluşması olacağını düşündüğü için eşofmanlarıyla gelmişti.
Sen ise güzel bir elbise giyiyordun ve gözlerin çok yoğundu.
Bir saat sonra kucağına çıkıp onu öpmeye başladığında şaşırmamıştı.
Seni kucaklayıp yatak odasına götürdü. Aslında yorgundu ama sevgilisini sürekli bu kadar istekli bulmuyordu.
O yüzden gecenin ilerleyen saatlerinde defalarca boşaldıktan sonra bile seninle oynamaya devam etti.
"Gelebileceğini biliyorum prenses. Benim için bir kez daha, hadi!"
Sertçe hareketlerine devam ederken, kafanın dağılmanı önlemeye çalışıyordu.
"Daha hızlı gitmemi istiyorsun değil mi? Her zaman daha fazlasını istersin!"
"E-evet."
Sona yaklaştığında içinden çıkıp ellerini kullanmayı seçti ve tekrar sen rahatlarken seni izledi.
"Jin, yorgunum."
O da çok yorulmuştu, ama istediğini almadığını bilseydi devam edebilirdi.
Kendini yanına atmadan önce eliyle kendine zafer işareti yaptı.
"Jin-ah harikasın!"
🌺
RM:
Yıldönümünüz de güzel bir gece geçireceğinizi biliyordu.
Senin beğeneceğin bir takım ve en sevdiğin parfümü ile seni karşıladığında, tatlı bir sevgiliden daha fazlasını görmüştün.
Güzel, romantik bir akşam geçirdiniz.
Ama yemek boyunca aranızdaki cinsel çekimin çok yüksek olduğunun farkındaydınız.
Ve eve erken gitmeyi teklif ettiğinde sevgilin seni reddetmedi.
Şimdi onu sürerken sessiz olma gibi bir kaygınız olmadan anı yaşıyordunuz.