hyun_xins in isteği.Medya çok iyi ödkfmdkskfö
İyi okumalar...
Ön dişleriniz ayrık olduğu için kendinizi çirkin buluyorsunuz ve kahkaha atarken utanıyorsunuz:
JİN:Jin, seninle muhabbet etmeyi ve şakalaşmayı severdi.
Birbiriniz için yaratıldığınızı düşünürdü ve senin ona yaptığın gibi sana şuursuzca kahkaha attırmak isterdi.
Tabi gülüşünden rahatsız olduğunu farketmesi çok uzun sürmezdi.
Onun için mükemmeldin ve bunu bilip hissetmeni isterdi.
Güvensizliklerinin üstesinden gelmen için seni sık sık över ne kadar güzel olduğunu dile getirirdi.
Üzerine gelmek istemediği için gülüşünden rahatsız olduğunu farkettiğini belli etmezdi.
Fakat yaptığı şakalardan sonra, o güzel kahkahanı ellerinin arkasından duymak çok zoruna gitmeye başlardı.
Ve bir gün yine ellerinle ağzını kapattığında, ellerini hızlıca indirip dudaklarına bir öpücük konduracak. Devamında seni nasıl sevdiği ve ne kadar güzel olduğunla ilgili bir konuşma yapacak ve gece boyunca sana kelebek öpücükler verecek.
🌺
RM:
Namjoon, kendini çirkin bulmanın ne demek olduğunu biliyordu. Zamanında insanlar ona güvensiz hissettirmiş, kendisinden nefret etmesini sağlamıştı.
Güzel zamanlar değildi ve sevdiği kadının da böyle şeylerle uğraşmasını istemezdi.
Dişlerinden rahatsız olduğunu farkettiğinde, birilerinin sana bu yüzden zorbalık yapmadığından emin olmak isterdi.
Eğer böyle bir şey varsa onların düşüncelerini çürütmek için küçük bir konuşma yeterliydi. Çünkü sen çok tatlı bir kızdın.
Ama eğer kendin ile bir problemin varsa, halletmek biraz daha uzun sürerdi.
Sana kendi yaşadığı şeyleri anlatırdı. Neden kendinle barışık olman gerektiğinden bahsederdi.
Dişlerinin ayrık olmasının çok tatlı olduğunu ve seni diğer herkesten ayırdığından bahsederdi.
Onun için nasıl ve neden tek olduğunu anlatırdı.
Asla güvensizliğinin büyümesine izin vermeyecek.
Bir gün ağzını kapatmadan kocaman kahkaha attığında, o an senden bile daha mutlu olacak.
🌺YOONGİ:
Yoongi ile genellikle sakin bir ilişkiniz vardı. Fakat bazen gerçekten saçmalığın ucunu kaçırıyordunuz.