Merhaba dostlar, ben geldim. Aslında sınır geçene kadar bölüm atmak istemiyordum ama düzenli olarak kitabı okuyup bölüm bekleyen okuyucularımı daha fazla bekletmek istemedim🥺
Ve bu sınır muhabbetine gelirsek, istediğim şeyin çok olduğunu düşünmüyorum.
Buraya zaman ve emek harcıyorum.
Ve 500-600 kişiden biri 75 kişinin oy vermesini istemenin benim hakkım olduğunu düşünüyorum.
Bölüme gelirsek biraz üzücü bir konu ancak herkesin kararlarına ve yaşadığı hayata saygı duymalıyız.
O yüzden umarım y/n'ye kötü yorum gelmez ☺️
İyi okumalar.
.
.
.
.
.
.
.-istek-
Evliyken hamile olduğunu öğrenirsin ama hazır olmadığın için aldırmak istediğini söylersin:
.
.
.
.
.
.
.JİN:
Jin, neye uğradığını şaşırırdı ve bunu yüzünde görebilirdin.
"Neden onu istemiyorsun y/n?"
"Anlamıyorsun Jin! Bu benim için çok erken! Henüz anne olamam!"
"Hayır, korkutucu göründüğünü biliyorum ama kendi çocuğumuzdan vazgeçemeyiz y/n! Lütfen çok hızlı karar verme."
Bakışlarını eşinden başka bir yöne çevirdin. Derin bir nefes aldın ama çok zordu.
"Jin, yapamam. Eğitimime ve kariyerime odaklanmam gerektiğini biliyorsun. Evlenmeden önce bunu konuşmuştuk."
"Biliyorum y/n, ama lanet olsun çocuğumuzu öldüremezsin!"
"Beni anlamıyorsun! Sana dikkatli olmanı söylediğimde ciddiydim!"
Ani çıkışınla irkilip geri çekilmişti. Sinirliydi ama seni de anlayabiliyordu.
Her şeyi daha da kötü bir hale getirmemek için özür diledi ve sana zamana vermek için odadan çıktı.
Ama çocuğunuzu aldırmaman için elinden geleni yapacaktı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOONGİ:
Sana bunun için uzun uzun cümleler kuramazdı.
Çünkü Yoongi bile ne kadar korktuğunun ve hazır olmadığının farkındaydı.
Ama bu üzülmediği ve savaşmayacağı anlamına gelmez.
İlk öğrendiğinde sadece kafasını salladı ve sen hıçkırarak ağlarken sana saygı duyduğunu söyledi. Saygı duymaktan başka bir şansı yoktu.