˜"*°•.˜"*°• ponowny spadek wyświetleń •°*"˜.•°*"˜
zobacz czy nie przegapiłeś ostatniego rozdziału <3
03.02.2021r. godzina 00:25, witam z przeszłości
_______________________
" Poznałem kogoś fajnego "
Chloe
Chciałaś dostać ode mnie list tuż po moim powrocie do szkoły, także go masz. Nic się nie zmieniło, Ron dalej chrapie, przyzwyczaiłem się do tego, Hermiona przesiaduje z Pansy, bo w końcu nie widziały się przez ferie. Poza tym mam ogromny ubaw, kiedy Zabini wysila się, aby zagadać do Rona, jak myślisz, są sobie przeznaczeni?
Poznałem kogoś fajnego, krukonka.
Ogólnie... Syriusz i Remus mówili w domu na temat Mafloy'a?
Mam pewność, że może być tematem numer jeden.
O. No tak, bym zapomniał.
Chcesz słodycze na urodziny? Te same co zawsze, prawda? Kiedyś przez ciebie zbankrutuję, Chloe.
Ym, może jednak nie jest tak samo. Nowy nauczyciel, Horacy Slughorn, uczył naszych rodziców, jak myślisz, wie coś, o czym oni nam nie powiedzieli?
Przepraszam, że takie o krótkie, ale moja dłoń mi odpada, McGonagall już zadała nam referat, a jestem w tym naprawdę słaby, wolę praktykę.
Wdzięczny, Harry
Teraz miał nadzieję, że młoda dziewczyna wyłapie kontekst, z pierwszych liter zdań tuż po przywitaniu ułożył słowo pomocy, po czym nawiązał do historii ich rodziców. Niech beta popisze się swym sprytem, o którym tak opowiada.
~*~
Harry
Rodzice raczej nie domyślili się, kiedy tata Remus i papa Syriusz czytali twój list. Chciałam go im zabrać, bo może napisałeś coś prywatnego, zgodzili się ze mną, ale i tak wiem, że całego go przeczytali. Nie zrozumiałabym, o co ci chodzi, gdybyś nie nacisnął mocniej piórem na litery. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia o historii moich rodziców, znaczy się, innej wersji, znam tą samą co ty, ale jak widzę i przeczuwam, że dowiedziałeś się o czymś nowym, innym, interesującym.
Myślę, że on wie więcej niż myślisz. Tatowie szeptali, gdy o niego zapytałam. Wręcz bali mi się czegoś powiedzieć, dlatego dowiedz się czegoś nowego i napisz do mnie między wierszami, nawet jeśli nie zrozumiem za pierwszym razem, jestem gotowa spędzić parę godzin nad rozszyfrowaniem wiadomości.
Tęskni, Chloe
Ps. Opowiedz mi o niej
~*~
Chloe
Nazywa się Luna Lovegood, jej tata prowadzi tę gazetę do góry nogami, która kiedyś próbowałaś przeczytać. Jest spokojna, bardzo spokojna, bardzo, bardzo. Co czasem bywa aż dziwne, ale lubię z nią rozmawiać, nawet jeśli robimy to zaledwie raz dziennie, czy też co dwa dni. Jest inteligentna, nie wpasowywuje się do jakiegoś typu dziewczyny, jest taka... inna. W tym dobrym sensie. Hermiona i Ron są nią przerażeni, co mnie mocno bawi, ale no, nie każdy trafia każdemu do gustu. Jest rok młodsza.
CZYTASZ
𝐈 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐘𝐎𝐔 | 𝐃𝐑𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐀/𝐁/𝐎
FanfictionCzarodziejski świat nie dosyć, że bywa, iż podzielony jest na krew, jest i również na hierarchię, która czasem bywa doprawdy brutalna. Harry Potter, syn znanego wszystkim aurora Jamesa Pottera i wspaniałej Mistrzyni Eliksirów Lily Potter. Myśleli, ż...