.24.

331 26 16
                                    

Pov. Bakugou 

Nasza drużyna prawie dojeżdżała na miejsce . Kurwa.. Deku mamy na podsłuchu ,wszystko słychać co i kto mówi. Deku dostał mikrofon który był mikrorozmiarów do ucha . Żołnierze widząc moją złość odsuneli się ode mnie . A kurwa po co to ja kuźwa nie wiem. Jestem pieprzoną oazą pierdolonego spokoju . 

- PRZERWAŁO POŁĄCZENIE ! - Krzyknął jeden z bohaterów   . Wstałem na równe nogi patrząc na monitor . Deku .. Nieoczekiwanie coś w nas pierdolneło ,że aż nas rzuciło chyba ma bok jezdni wywracając nas . Kurwa mać co to było! Wszyscy oberwali czymś gdy nas wywrócono . Taką siłe ma tylko All Might.. Chyba ,że to złoczynca ! Szlag!szlag!szlag! Ja czołgając się próbowałem nas wydostać . Oberwałem w brzuch z czegoś i mam rane ale nie jest poważna . Wszyscy byli nieprzytomni . Kurwa ! A co jak to był Nomu?! Japierdole drzwi się zatrzasneły! Mogłbym użyć wybuchu ,ale jesteśmy w bardzo małej zamknietej przestrzeni . Jak wywołam wybuch wypierdoli nas w powietrze ! Bakugou myśl! Znajdź coś ciężkiego ! Karabin? Nie. Siedzenie? Doby pomysł. Wziąłem wyrwane siedzenie i waliłem nim w drzwi . Troche puszczało ale dalej byliśmy w potrzasku . Rzuciłem na bok siedzeniem i myślałem dalej. Wiem ! Rozwale te drzwi nogą. Rozpędziłem się i nogą walnąłem w nie otwierając na oścież ,wypadłem z samochodu na zewntąrz. Kurwa! Walnołem w coś spiczastego i trafiłem prosto w kolano . Mimo bólu wstałem i rozejżałem się dokoła. Wszędzie był ogień,rozwalone budynki,pył,wywrócone samochody .. Ta kurwa musiała w nas nieźle jebnąć. Nikogo nie zauważyłem . Nawet cywili . Wróciłem do samochodu by sprawdzić czy ktoś się przebudził. Niestety nikt nie był przytomny. A kierowca... nie żyje  . A skąd to wiem ? Bo kurwa słup przebił pancerną szybe trafiając w klatke piersiową kierowcy..  Wyszedłem z wywróconego samochodu szukając jeszcze kogoś. Zadzwoniłem po wsparcie . Powiedziałem,że wszyscy są ranni i nieprzytomni,a jeden żołnierz nie żyje . Wsparcie ma przyjechać za kilka chwil . Grupa  Deku! Musieli to widzieć! W jego grupie był All Might! Widziałem ich samochód w uliczce. Pobiegłem do nich pomimo iż byłem cały obolały . Ale nie poddawałem się   . Znalazłem ! Zauważyli mnie i od razu z samochodu wyparował All Might . 

- Chłopcze ! Co się stało! - trzęsły mi się nogi  ..  

- Straciliśmy kontakt z Deku.. i i .. - głos mi zadrżał- Coś w nas pierdolneło ! Tylko ja sie przebudziłem ! Wszyscy są ranni i nie przytomni! Kierowca nie żyje.. 

- Co... ? 

- Wiedzieli,że przyjedziemy ... - Wszyscy wyszli z samochodu . Nie wierząc w to co powiedziałem .. All Might zacisnął pięści i rozkazał swojej grupie do interwencji . A mnie kazali zostać .- No kurwa chyba nie ! Tam jest mój Deku!! Muszę iść! 

- Chłopcze.. Ja..

- Pierdol się sukinsynie ! - Warknąłem na niego aż się cofnął- Jak coś mu się stanie... a ja tu bedę siedział .. Nie wybacze sobie tego! On jest wszystkim co mam ! Ja go kocham All Might.. Więc nie masz prawa mnie zatrzymać! - Ominąłem go i kierowałem się w stronę ich siedziby . Wkurwiłem się. Nie dam im zabić mojego Deku!  Wbiegłem w budynek wywołując wielki wybuch .- GIŃCIE KURWY ZASRANE!!



Hej wszystkiiim! Wybaczcie ,że tak długo znowu nie było rozdziału ale jakby to ~ dostałam szlaban na telefon i no . Chyba mnie rozumiecie TwT . Mam nadzieje ,że  rozdział wam się spodobał i no . Kurwa zapomniałam co miałam napisać! A ! Dziękuje wszystkim za te wsparcie ! Bardzo mnie to motywuje do dalszego pisania waszego ulubionego BakuDeku ^^ .

No to widzimy się w następnym rozdziale ! 


A właśnie ! Ci co czytali wszystkie sezonu mojej książki ,,Nienawidze Cię" mają serdeczne pozdrowienia od Iru i Bakugo :D

A właśnie ! Ci co czytali wszystkie sezonu mojej książki ,,Nienawidze Cię" mają serdeczne pozdrowienia od Iru i Bakugo :D

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ja wraz z Bakugo postanowiliśmy zrobić nową książkę !  To będzie Bakugou x moja Oc bo why not . 

Kacchan już nie może się doczekać aż opublikuje tą książkę UwU

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kacchan już nie może się doczekać aż opublikuje tą książkę UwU .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

- Kacchan~ będziesz miał dziewczyne ~! 

- Co kurwa ? Proszeee nie rób mi tego ! Ja nie chce ! 

- Jak będziesz grzeczny to w ,,One kiss Forever " dam Ci bzyknąć Deku ~

- Dobra ! 

- Ale tak i tak go nie wyruchasz! Ty go nawet w śnie nie bzykniesz ! Jeżyku .

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

To papasieeee!

Plus Ultra!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 03, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Jesteś moją lepszą połową /s1 / BakuDeku/ Villiam DekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz