19

412 10 0
                                    

Франческа

 

Съвзех се сгушена в прегръдките на съпруга си.

Седеше на огромното легло, главата ми беше в същото положение, както и когато ме беше прегърнал в хамбара, в деня, в който ми показа Артемида. Острият мирис на одеколона му и отчетливият му мъжки аромат ме обгръщаха и успокояваха, а аз се преструвах, че все още спя, отлагах неудобния разговор, който ме чакаше, след като се съвзема.

Прокара пръстите си по гърба ми над ризата, целуна ме високо по челото. Спомних си как коленичи пред баща ми, каза му, че за него нищо не е по-важно от мен. Сякаш сърцето ми се потопи в топъл мед.

—        Знам, че си будна – чух съпругът ми да прошепва до слепоочието ми. Простенах, размърдах се в ръцете му. Мисълта, че тези ръце са прегръщали Каролина Иванова преди седмица, отново ми докара силен пристъп на гадене. Повдигнах се на лакти, хвърлих му изнурен поглед.

—   Бременна си.

Погледна към стомаха ми, сякаш очакваше да види как е пораснал. Да виждам отново лицето му, беше най-големият подарък, който бях получавала. Абсурдно беше какъв ужас изпитвах от това лице сутринта след бала. Скоро след това той се превърна в мой любим. Лицето му ми напомняше, че на този свят няма само отмъщение и търсене на справедливост. Ние  зависехме един от друг и трябваше да зависим един от друг. Единият без другия можеше само да вегетира.

Да си жив и да не можеш да живееш, беше прокълнато съществуване.

—      Твое е – поставих ръката си върху неговата за по-голяма убедителност.

—   Знам.

Прокара носа си по моя, обгърна ме с ръце, сякаш съм изключително безценна и незаменима за него и ме прегърна по- силно.

—   Това не те ли прави нещастен? – подсмръкнах.

—      Че ще ставам баща ли? Винаги съм си мислел, че ще е ужасно. Убеден бях, че животът на човек приключва, когато стане родител. Но така беше, преди да срещна жена, която си заслужаваше да създам семейство с нея. Все още не съм напълно сигурен що за баща ще съм. За късмет знам, че жена ми ще е най- добрата майка на планетата.

Очите ми зашариха из стаята, не продумвах и дума. Исках да кажа толкова много, но знаех, че думите ми могат да разрушат връзка, която все още дори не беше здрава.

Крадецът на целувкиWhere stories live. Discover now