4.fejezet

607 32 0
                                    

Reggel Elladora a madarak csiripelésére ébredt. Nyújtózkodva indult el felöltözni.

-Jó reggelt.-köszönt le érve a nagy terembe.

-Jó reggelt.-köszöntek vissza barátai.

Mire Elladora szedett magának reggelit McGalagony is megérkezett az óra rendekkel.

-Basszus báitaltannal nyitunk.-mondta James ránézve az óra rendjére.

-És Mágiatörténettel folytatunk.-mondta Sirius.

-Majd jóslástan következik.-szált be a beszélgetésbe Elladora.

-Utálom a hétfőt.-közölte barátaival James.

-Egyet értek.-mondta Remus.

-Mi történt?-kérdezte Peter, aki eddig nem törődve semmivel zabált.

-Mi van az agyad helyén Peter?-kérdezte Sirius.

-Ezredjére kérdezed meg tőle, de szerintem még mindig nem tudja.-felelt Peter helyet James.

Hamarosan befejezték az evést és elindultak a pince felé ahol a bájitaltan terem volt.


-POTTER BLACK MOST RÖGTÖN KI MENNEK!-kiáltotta Binns professzor miután James és Sirius át áztatták az egész könyvét tintával.

A fiuk ki vonultak a teremből.

Olyan tíz perc múlva óriási csörömpölés hallatszott .

-POTTER BLACK!-ment ki kiabálva a teremből Binns.

-Hóborc volt.-hallotta Sirius hangját Elladora.


-Képzeljétek rá tudtuk venni hóborcot, hogy a mágia történet terem előtt vágja földhöz az egik páncélt, amit amúgy McGalagony fejére szánt.-mesélte barátainak James a történteket.

-Ez a mágia történet óra nem is volt olyan unalmas.-gondolkozott el Sirius.

-Kint a folyóson biztos nem.-mondta Elladora.

-Azért attól a büntető munkától megkímélhetett volna Binns.-mondta James.

-Azt csak az után kaptátok, hogy Binns fejére öntöztettek egy vödör vizet.-szált be a beszélgetésbe Remus.

-Nem tehetünk róla ott volt az ajtó mellet nem tudtunk neki ellen állni.-felelt Sirius.

-Hihetetlenek vagytok.-mondta Elladora.

Egy Lupin lány történeteWhere stories live. Discover now