A Roxfort kastélyát sötétség borította. Oda kint zuhogott az eső dörgött az ég villámlót. Bent a nagy teremben a diákok vacsoráztak vidáman beszélgettek. A Griffendél asztalánál nagy puffanás hallatszott. James Potter a földön.
-James, ha nem röhögnél annyira azon, hogy Sirius bele esett a vízbe azért mert annyira röhögött azon, hogy Remus annyira röhögött, hogy rá Peterre és Remus ráadásul azon röhögött, hogy azt hittem egy mardekáros lányra, hogy Sirius, szóval akkor talán még az asztalnál ülnél és nem borítottad volna rám a krumplidat.-mondta Elladora.
-Mi?-kérdezte még mindig a röhögéstől fuldokolva James.
-Szóval azt mondtam, ha nem röhögnél annyira azon, hogy Siriu...
-Nehogy el mond még egyszer.-szólt közbe Sirius.-Elladora csak azt mondta neked James ha nem röhögnél akkor TALÁN még az asztalnál ülnél és nem borítottad volna Elladorára a krumplidat.
-Ááá.-világosodott meg James.-Bocs Ella.
-Nem érdekes.-felelt Elladora és le söpörte magáról a krumplit.
James fel kászálódott a földről és vissza ült az asztalhoz ám amikor Sirius el mesélte neki, hogy McGalagony professzor kis híján egérré változtatta Petert ismét röhögve a földön landolt a krumplija pedig ismét Elladora ölében.
-JAMES!
-Bocsi Ella.
Hamarosan James ismét fel kászálódott a a földről, ám mikor meg látta, hogy Sirius épp harcsát játszik röhögve landolt a földön a hús pedig ami a tányérjában volt Elladora ölében landolt.
-JAMES! Szóljatok, ha James abba hagyta a röhögést akkor majd vissza jövök.-mondta Elladora azzal fel állt és ki ment a nagy teremből.ű
Elladora egyedül sétált a néptelen folyóson. Hirtelen meg állt és a lélegzete is el akadt a földön előtte egy kis vér tócsa és mellette agy fekete csuklyás alak kezében tőr mely szintén véres. Sikítani próbát nem jött ki hang a száján és akkor a fekete csuklyás alak meg mozdult, s lassan nagyon lassan meg fordult...
YOU ARE READING
Egy Lupin lány története
FantasyElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.