27.fejezet

219 11 1
                                    

Londontól nem messze egy erdő szélén a fák között és egy folyó mellett egy magas kő fal kerített körbe egy hatalmas birtokot melynek közepén egy magas de vékony ház állt. A házban sötétség uralkodott és félhomály. A folyosókat mintha keserűség járta volna át és a ház falai is mintha szomorúan álltak volna. A házban egy kis szobában ahol dermesztő félhomály aludt három alak feküdt csukot szemmel mozdulatlanul. Ám ekkor az egyik meg mozdult és a másik oldalára fordult. Lassan pedig ki nyitotta szemét. Elladora előtt kezdett kitisztulni a kép. Egy szobában volt erre rájött ahol nem volt semmi mást csak a félhomály és a hideg kő melyen feküdt. Elladorának bevillantak az emlékek a vér a földön a késen Bellatrix Lestrange Remus és Sirius, hirtelen remegni kezdett. Félelem járta át amint tudatosult benne hol is lehet valójában és, hogy a sötét nagyúr a közelében van.

Egy ideig csak némán nézte a falat majd mikor mocorgást hallott maga mellől megfordult. Maga mellett Siriust pillantotta meg aki ép  kinyitotta a szemét. Egyenesen bele nézett a szemébe, a barna és a fekete szem találkozott és Elladorában most először tudatosult egészen, a halál félelem közepette, hogy szerelmes Sirius Blackbe. Arcán könnycsepp folyt végig, félt, félt, hogy most utoljára látja azokat a gyönyörű szemeket, most utoljára látja maga előtt a jóképű Blacket.

-Szeretlek.-suttogta elhaló hangon Elladora.

Sirius félmosolyra húzta ajkát és félelemmel teli szemébe halvány ragyogás költözött. Nem felelt csak végig simított a lány aggódó arcán, majd közelebb húzta magához Elladorát. A két arc lassan közeledett egymás felé, s mielőtt a két ajak egymáshoz ért volna egy pillanatra tétováztak, de hamar szenvedélyes csókba forrtak össze az ajkak.

A csóknak az ajtó dörrenése szakított véget, mely lassan nyílni kezdett. Ekkor már a harmadik alak név szerint Remus Lupin is ki nyitotta szemét. Elladora Siriushoz simult, de egész testébe remegett. Remus egy csodálkozó pillantást vetett a párra majd mikor a nyíló ajtóra tekintett szemében neki is félelem gyülemlett. Sirius szorította magához Elladorát és hevesen verő szívvel ám elszántan tekintett a kitáruló ajtó felé.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy Lupin lány történeteWhere stories live. Discover now