Elladora másnap fáradtan ébredt mivel éjszaka alig aludt valamit. Reggelinél a piritost vletlenül bele ejtette a zabkásás tálba és amikor megpróbálta kiszedni véletlenül túl erösen húzta aminek az lett a következménye, hogy egyenesen fejen találta vele testvérét. Sirius végig rosszalló pillantásokat vetett a lányra aki ezt észre is vette.
-Ella, Ella ébredj.-ébresztette fel James Elladorát aki bealudt Átváltoztatás tanon.
-Mi..Mi történt?-kérdezte szemét dörzsölgetve a lány.
-McGalagony azt kérdezte, hogy sikerült e átváltoztatnod a békát.
-Á.-Elladora le nézett az előtte lévő békára aki nem igen volt egér inkább egy rózsaszín hörcsöghöz hasonlított.
-Hát nem egészen tanárnő.-felelt Elladora.
-Miss.Lupin mi van magával általában maga az első aki megoldja a feladatott...-mondta McGalagony.-...de most még Blacknek is előbb sikerült át változtatnia a békát-itt Sirius egy gúnyos vigyorral az arcán kinyújtotta a nyelvét.-Black nem azért mondtam, hogy itt malackodjon az órámon.-itt Elladora nyújtotta ki a nyelvét.-Lupin maga se.
Átváltoztatás után Elladora barátaival a nagyterem felé vette az útját.
-Ella tényleg mi van veled?-kérdezte Remus aggódó tekintettel.
-Csak fáradt vagyok.-felelt Elladora.
-Ella nem kell titkolnod Sirius elmondta.-mondta James.
-Mit?-kérdezett vissza kissé értetlenkedve Elladora.
-Mógus.
Sirius itt sunyítva elindult az egyik irányba mikor meglátta Elladora kissé dühösen villogó gesztenye barna szemeit.
-SIRIUS BLACK AZONNAL IDE GYERE!-mondta Elladora majd a most már futó Sirius után eredt.
Elég sokig kergette a fiút mikor aztán az lefékezett így Elladora egyenesen bele ment. Elladora hátra esett ám Sirius nem így Sirius le ült mellé és végig nézett az arcán. Pár percig némán meredtek egymásra majd Elladora elnevette magát így Sirius is nevetni kezdett.
Filius Flitwick professzor a szobájában ült és olvasott ám egy pillanat múltán önfeledt kacajt hallott.
-Fiatalság.-sutogta majd újra könyvébe temetkezett.
Sziasztok! 1 K örömére kihoztam az újabb részt. Az előző két fejezet nem lett igazán jó, de ez remélem tetszett. Kérlek írjátok meg a véleményeteket a könyvről nagyon érdekel.
Miss.Leukó
ESTÁS LEYENDO
Egy Lupin lány története
FantasíaElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.