10.fejezet

464 27 3
                                    

Másnap hideg szél köszöntött be. Minden diák meleg köpenybe és sálba burkolózva indult ki a jeges szélen át Roxmortsba. Az út végtelenül hosszúnak látszót és mire be értek Roxmorts utcáira már teljesen át fagytak.

-Hova mennyünk először?-kérdezte James dideregve.

-Mindegy.-felelt Elladora.

-Mennyünk a mézes falásba.-jutott elhatározásra Peter miközben át fagyot ujjait próbálta melegíteni.

-Jó.-mondta Remus azzal James és Sirius után indult.

A mézes falásba lépve Elladora orrát finom illat csapta meg mindenféle édességek sorakoztak a polcokon pl.kövér krémes nugátok, csillogó rozsaszin kókuszjégkrémkockák, nagy mézszínű karamellatömbök és mindenféle csokoládé. Nem messze egy hordó színültig tele volt Bagoly Berti-féle Minden ízű drazséval , egy másik pedig Bűvös Bizserével.

-Én veszek egy két csótánycsokrot.- állt meg a különleges ízek feliratú polc előtt James.

-Én meg egy pár vér ízű nyalókát veszek.-mondta Sirius azzal barátja mellé állt.

-Fúj azt csal a vámpirog eszik.-borzongott meg Elladora.

-Meg a Lestrangek.-felelt Sirius.-Egyszer sikerült elhitetnem vele, hogy sima nyloka.

Peter karamellát vett csoki békát nugátos csokit és bűvös bizserét vett. Elladora Minden ízű drazsét  és mentolos békát vett.

-Na és most hova megyünk?-kérdezte Remus a mézes falás ajtaján kilépve,

-Zonko csoda bazára.-vágta rá James és Sirius egyszerre.

-Én nekem még el kell mennem a posta hivatalba.-mondta Elladora.-A három seprű előtt találkozunk.

-Jó.-búcsúztak el barátai.

Elladorának igazából semmi dolga nem volt a posta hivatalban így inkább el ment kicsit sétálni Roxmorts utcáin.

-Te?Egyedül?Sétálsz?-lépet Elladora háta mögé a tőle egy évvel idősebb Quirinus Mógus.

-Mi ezen olyan fura?-kérdezte Elladora.

-Hát például hol hagytad Pottert, Blacket, Petigrew vagy épp a testvéred?-kérdezett vissza Mógus.

-Zonko csoda bazárában vannak.-világosította fel Elladora.

-Értem.-mondta Mógus.

Sokat beszélgetett az utcákat róva Elladora Mógussal és egyre szimpatikusabb lett neki az amúgy félénk fiú.

-Uram ég!!-kiáltott fel Elladora mikor úgy fél óra elteltével az órájára pillantott.-Sietnem kell.-köszönt el Mógustól majd futva a három seprű felé vette az útját.

-Hol voltál?-kérdezte Remus lihegő testvérét aki lehuppant mellé a három seprűben.

-Nem érdekes.-felelt Elladora és bele kortyolt a vaj sörébe mely teljesen át melegítette át fagyot testét.

Sokat beszélgetve ültek a három seprűben ám Elladorának valami feltűnt Sirius egész végig alig szolt egy pár szót végig Madam Rosmertát a csinos kocsmárosnét bámulta.

-Mi volt Siriussal?-kérdezte Elladora susogva Jamestől miközben a Roxfort felé baktattak.

-Teljesen bele eset Madam Rosmertába.-felelt kuncogva James.

-Mi történ?-szólt közbe Sirius aki már ismét önmaga volt.

-Semmi csak meséltem Ellának, hogy bele szerettél a kocsmárosnéba.-pimaszkodott James.

-Ja.MI!!!-kiáltott Sirius miután rá jött miről van szó.

Elladora vacsora nélkül ment aludni habár nem volt igazán éhes. A gondolatai Siriuson jártak habár álmában egy aranyos hollóhátas volt más néven Mógus de ez most mindegy.

Egy Lupin lány történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora