Karácsony első napja vasárnapra esett így szombatra rendelték el a második Roxmortsi kiruccanást.
-A mézes falás előtt találkozunk.-mondta Elladora és elindult Lilyvel báli ruhát nézni.
-Ez, hogy tetszik.-lépet Elladorához Lily egy szép kék ruhával.
-Egész jó.-felelt Elladora.-Na és neked ez?-kérdezte és mutatott neki egy sárga ruhát.
-Nem olyan rosz de nem igazán megy az szemedhez.-vélekedett Lily és vissza rakta a kék ruhát
Fél órával később léptek ki a boltból. Lily végül egy világos szürke ruhát vett Elladora pedig egy gyönyörű pirosat.
Másnap Elladora korán felkellt.
-Tényleg Ella te kivel mész?-kérdezte Lily a reggelinél.
-Majd megáldod.-felelt Elladora.
-Nekem se mondja el.-súgta Remus.
-Miért?-kérdezte Lily.
-Nem tudom.-felelt Remus.
Este hatkor mikor Elladora fel ért a hálóterméhez már javában készült Lily Mary és Pandora is a bálra így ő is készülni kezdett.
Felvette a ruháját és a haját is szépen be fonta.
Mógus csodálkozva meredt a lépcsőn lesétáló gyönyörű lányra, aki Elladora volt.
-Gyönyörű vagy.-mondta Mógus miután megfogta Elladora kezét és bevezette a nagy terembe.
-Kösz.-felelt Elladora.
Dumbledore és McGalagony nyitotta a bált, majd több pár is csatlakozott. Lily Pitonnal táncolt James Maryvel Sirius valamelyik csajával Remus egy harmad évessel Pandora Xenuphiliussal.
Hamarosan Mógus ki hívta Elladorát sétálni egy kicsit kint egy szökőkút melleti padon ültek le.
-Mesélj valamit magadról.-kérte Mógus.
-Mit?-kérdezte Elladora.
-Mindegy.-felelt Mógus.
-Na jó.-egyezett bele Elladora.-Öt éves voltam mikor egy Fenrir Gribeck nevű vérfarkas megharapót ám furcsa mód nem lettem vérfarkas.
-Miért harapott meg?-kérdezte Mógus.
-Mert az apám börtönbe akarta záratni a vérfarkasokat.-mesélte Ella.-És ez neki nem tetszett.
-Á.
Vissza térve a kastélyba még táncoltak kicsit majd Elladora a Griffendél klubhelyisége felé vette az útját ahol rögtön a háló teremhez ment és be dőlt az ágyba, de bármennyire is volt fáradt nem tudott aludni egy furcsa érzés járta át a testét amilyet még soha nem érzet.
ESTÁS LEYENDO
Egy Lupin lány története
FantasíaElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.