26.fejezet

475 22 2
                                    

...akkor az alak megmozdult, s lassan nagyon lassan megfordult...

Elladora remegett úgy mint még soha, szembe vele egy női arc mely fehér, a fekete haja pedig fodrozódva lógott a nő arcába. A nő fekete szeme gonoszul csillogott. Kint dördült egyet az ég majd villámlott Elladora agyában pedig egymást kergették a gondolatok. Ki lehet ez? Kit ölt meg? Miért ismerős az arca? És akkor belé hasított a felismerés a nő aki szemben áll vele a hihet halálfaló Bellatrix Lestrange, Sirius unoka testvére. Ekkor Elladora lépteket hallott, s a folyosó végén megjelent Sirius mögötte pedig Remus.

-Itt meg mi történt?-kérdezte Sirius mikor meglátta a vér tócsát, de az ő szava is elállt mikor meglátta  a vértócsa okozójának tulajdonosát.

Bellatrix csak gonoszul mosolygott unokatestvérére aki végül össze szedte magát és így szólt:

-Bella.

-Á a véráruló unoka testvérem micsoda meglepetés.-felelt rideg és fagyos hangon a nő.

Ismét dörgött egyet az és majd villámlott. Elladorát rázta a hideg ahogy a véres kést nézte mely most már a földön hevert, s az agya csak azon kattogott, hogy ki halhatott meg. Eközben az unoka testvérek folytaták beszélgetésük:

-Hogy kerülsz ide?-kérdezte Sirius.

Bellatrix kissé elgondolkodott, majd válaszolt.

-A sötét nagyúr botrányt akart, és amellett egy lányra is fáj a foga akit el is viszek neki.-mondta majd megragadta Elladora kezét, majd húzni kezdte ki a roxfortból. Sirius és Remus futva követték a nőt ám már csak a roxfort határán kívül kapták el elladora kezét így őket is magával szippantotta az örvénylő mély....


Egy Lupin lány történeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin