Elladora egész hamar túl lépett az egészen és nagyjából kibékült Siriussal habár azóta kissé megromlott vele a kapcsolata. A vizsgák közeledése kissé fel bolygatta az életét ugyanis ezúttal jobban akart teljesíteni mint tavaly ugyanis tavaly ki híján megbukott.
-A tavalyinál nem tudsz rosszabbul teljesíteni.-mondta egyik déután Sirius.
-Köszi szépen.-felelt kissé durcásan a lány.
-Nem úgy gondoltam.-próbálta békíteni Elladorát.
A lány nem felelt.
-Hello.-lepett hozzájuk James aki eddig Lilyt győzködte, hogy jöjjön el vele randira Lily persze azonban nemet mondott.
-Hello.-köszönt vissza Sirius azzal Elladora vállára helyezte kezét.
-Sirius Black azonnal szed le a kezed rólam!-ripakodott a fiúra a lány.
Sirius nem mozdította meg a kezét csak tovább vigyorgott.
-BLACK HA NEM VESZED LE A KEZEDET...-Elladora inkább nem folytatta mert félt, hogy talán olyat találna mondani amit később megbán inkább csak egy gyilkos pillantást vetett Siriusra majd felállt és elvonult.
Este Elladora a fiúk hálóterme felé vette az útját ugyanis Remusnál maradt a könyve mikor meghallotta Sirius és James hanját.
-James miért van az, hogy minden lány szeret csak az nem akit én szeretek?-hallatszott a kérdés.
-Te szerelmes vagy Elladorába?-kérdezte James.
-Ö..hát..ízé...Nem.-mondta Sirius.
-Szóval igen.
Elladora ledermedt, Hogy Sirius szerelmes lenne belé na az kizárt dolog. Hairtelen belépett a szobába mire mint két fiú elnémult.
-Mióta vagy itt?-kérdezte ilyedten Sirius.
-Csak most jöttem.-hazudta Elladora.-Miért?
-Csak úgy kérdeztem.-felelt Sirius.
Elladora gyorsan felkapta a könyvét és kisietett majd lefeküdt aludni ám egész este csak ez a párbeszéd járt a fejében:
-Te szerelmes vagy Elladorába.
-Ö...hát..ízé..Nem.
-Szóval igen.
YOU ARE READING
Egy Lupin lány története
FantasyElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.