...Remélem nincs nagy baja...
...Mi történt Remus...
...Hogy mi...
Elladora lassan nyitotta ki a szemét és azonnal rá jött, hogy a gyengélkedőn van.
-Ella!-kiáltotta Remus mikor meglátta, hogy testvére felébred.
-Hogy vagy?
-Mi történt?-halmozták el Elladorát kérdésekkel barátai.
-Meg vagyok.-felelt Elladora.
-Hála az égnek nagyon izgultam érted.-mondta Sirius.
-Te izgultál értem?-kérdezett vissza Elladora.
-Mondom én első szerelem.-szólt közbe James.
-Olyan hülye vagy.-mondta egyszerre Elladora és Sirius.
Hamarosan maga az igazgató ő nagysága tette tiszteletét és kiküldte Elladora barátait azzal az indokkal, hogy négy szem közt szeretne beszélni Elladorával.
-Nos gondolom érdekel miért látogattalak meg.-itt Elladorára pillantott aki bólintott.-Elöször is szeretném tudni, hogy mi történt pontosan. El mondanád?
-Hát én magam sem tudom pontosan.-kezdett bele mondandójába Elladora.-Egyszer csak mikor a tiltott rengeteg felé néztem fájdalom hasított a lábamba pont azon a helyen ahol...ahol...ahol megharapott Fenrir Gribeck.-nyögte ki végül.
-Különös.-gondolkodott el Dumbledore.-Felettébb különös.
-Mi?-kérdezte értetlen arccal Elladora.
-Majd idővel elmondom.-felelte azzal ki ment.
Kedves Elladora
Apáddal örültünk a levelednek. Remélem Remus is jól van. És még valami nem biztos, hogy haza tudok jönni karácsonyra.
Ölelnek
Szüleid
Olvasta Elladora egy héttel később szülei levelét.Pennát és pergament ragadott és írni kezdet.
Kedves szüleim
Remus is jól van és nem baj, hogy itt kell töltenünk a karácsonyt.
Ölel
Elladora
Miután tán meg írta a levelet futva indult a bagolyház felé felkötötte levelét Lüssza lábára aki ki repült az ablakon majd szintén futva intult vissza ám akkor.
BUUM.-egyenesen bele ment Siriusba és mint ketten elterültek a földön majd Siriusnak sikerült előbb felállnia és felsegítette Elladorát aki azt vette észre, hogy gyorsabban ver a szíve ugyanis Sirus olyan közel állt hozzá, hogy tisztán érezte a fiú illatát ám akkor...
BUUM.-ezúttal Remus gázolt beléjük aki James elöl menekült ugyanis el kérte Elladorától a hajfestéket és rózsaszínre festette James haját. A fiuk hamar felpattantak és tovább kergetőztek így Elladora is utánuk iramodott.
VOUS LISEZ
Egy Lupin lány története
FantasyElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.