15.fejezet

362 23 0
                                    

-Felelsz vagy mersz?-tette fel a kérdését Sirius.

Az öt barát a tó parton ült és felesz vagy merszezett. Elladora remekül szórakozott ugyanis eddig még nem került sorra és elég szórakoztató látványt nyújtott ahogy James beugrott a tóba vagy épp ahogy Sirius rohangált körbe körbe azt kiabálva, hogy szerelmes a mardekáros Mary Greengrassba.

-Merek.-felelt kissé elgondolkodva Elladora.

-Csókolj meg.-mondta Sirius.

Elladora habozott.

-Mire vársz?-kérdezte Sirius vigyorogva nézve a lány gesztenye barna szemeibe.

Elladora nagy levegőt vett majd közelebb hajolt a fiúhoz.

-Ezt nagyon megfogod bánni Black.-mondta Elladora azzal megérintette a fiú ajkát aki hacből vissza csókolta.

Mikor elváltak az ajkaik Elladora hirtelen meg pillanatban azt akit a legkevésbé se szeretett volna abban a pillanatban. A tó parton Mógus állt ledermedve majd hátat fordított és elindult felfelé.

-Mógus várj.-kiáltott utána a lány.

Mógus nem állt meg.

-Meg magyarázom.

-Arra semmi szükség.- fordult meg Mógus.

-Mógus.

-Hagyjál.

Elladora reménytelenül össze roskadt majd mikor kicsit össze szedte magát vissza tért barátaihoz.

-Mindent elrontottál!-kiabált idegesen Ella.

-Ell...

-Hagyál békén utállak Black érted! Aljas görény vagy tud meg.

Elladora dühtől remegve indult fel a kastélyba.

-Remus neveld meg testvéred azt mondta rám Aljas Görény.-szólalt meg pár perc elteltével Sirius.

 

Egy Lupin lány történeteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang