9.fejezet

461 26 0
                                    

Halloween napján Elladora a tekergők hideg vizére ébredt.

-HÉÉÉ!!!-kiáltotta felpattanva ágyában a lány.

-Én nem vagyok benne.-védekezett vigyorogva James.

-Én se.-emelte fel a kezét szintén vigyorogva Sirius.

-Én se.-mondta a Remus.

-Ja persze mer Peter csinálta az egészet.-viccelődöt Elladora.

-Ami azt illeti.-felelt Sirius.

-Ja persze na és most ki fáradnátok a szobámból ugyanis szeretnék át öltözni.-parancsolta ki barátait Elladora.

-Ma mindennél több csínyt fogunk csinálni.-mesélte James.

-Először is McGalagonyt öntjük le tök lével.-folytatta Sirius.Aztán Frics szobájában rejtünk el egy bűz bombát.

-Végül Flitwicket zárjuk a WC-be.-fejezte be Remus.

-Rendben.-mondta Ella és szedett magának egy tojást.


-POTTER BLACK.-kiabált McGalagony miután egy adag tök levet kapott a nyakába és oda lépet az asztalukhoz ahol James és Sirius dőltek a röhögéstől Elladora csak vigyorgott Remus probált jó kisfiú modjára ülni de neki is fülig ért a szája Peter pedig hát ő legszívesebben  a föld alá süllyedett volna félelmében.

-Tíz pontot levonok fejenként a Griffendéltől jelentette ki McGalagony.

Frics egyenesen üvöltve rohant ki a szobájából mikor felrobbant a bűz bomba és Flitwicket ne is mondjuk az nem volt túl poénos egy pálca intéssel ki szabadult a WC-ből, de azért ha minden igaz hisztis Myrtil megkedvelte.

Hamarosan már a Griffendél asztalánál ültek a tekergők és gyönyörködtek a díszítésben.

-Holnap megyünk Roxmortsba.-mondta el századjára is Sirius.

-Már mondtad.-jelentette ki James, Elladora, Remus és Peter egyszerre.

-Ti hova fogtok menni először?-kérdezte Sirius.

-Zonko csoda bazára.

-Három seprű.

-Postahivatal.

-Mézes falás.

Mondták különböző véleményeiket Siriusnak.

-Hát én egyet értek Jamesszel Zonko csodabazára a legjobb kezd kifogyni a bűz bomba.-mondta Sirius.


 


Egy Lupin lány történeteWhere stories live. Discover now