-Gyertek már csak itt van hely.-hívta barátait Elladora.
-Nem! Ide nem ülök.-ellenkezett James miközben közben hevesen rázta a fejét.
-Miért?-kérdezte Remus.
-Itt ül Lovegood.-felelt James helyet Elladora.
-Én se ülök Lovegoodhoz.-jelentette ki Sirius.
-Potter Black be a kupéba vagy mehettek Lestrange-hez.-parancsolt a fiúkra Elladora.
Itt Sirius és James elgondolkodott.
-Lásuk csak.-gondolkodott Sirius.-Lüke Lovegood vagy örült Lestrange?
-Szép Evans.-mutatott az egyik kupé felé James.
-Benne vagyok.-helyeselt Sirius.
-Lily nem fog örülni.-mondta Elladora majd a fiuk után ment.
Tíz perc múlva Elladoráék kupéjából kiabálás hallatszott ki amit bizonyára még a mozdony vezető is meghallót.
-POTTER HA MÉG EGYSZER EZZEL PRÓBÁLKOZOL MÉG AZT IS MEGBÁNOD, HOGY A VILÁGRA JÖTTÉL!-kiabált Lily majd ki viharzott az ajtón.
James ledermedve meredt arra a pontra ahol pár másodperce a vörös lány elviharzott.
-Mondtam, hogy Lily nem fog örülni.-jelentette ki Elladora.
Néma csent állt be a kupéba.
-Nektek van valami tervetek a szünetre?-törte meg a csentet Remus.
-Nem.-felelt Sirius.
-Neked James?
James nem felelt.
-Peter?
-Mi lehet, hogy megyünk Dániába.-felelt Peter.
-Az jó.
-Ja.
Az út további része nyomasztó hangulatban telt ugyanis James nem szólt semmit valószínűleg Lily miatt rágódott, Sirius sem volt bő szavú ő azon gondolkodott, hogy lehetne bezárni úgy a szbájának ajtaját, hogy a többi családtagja ne jusson be, Remus olvasott, Peter elő vett egy szendvicset, Elladora pedig némán figyelte a többieket.
Hamarosan a Roxfort Expressz be gördült a kilenc és háromnegyedik vágányra ahol szülők százai vártak gyerekeikre.
Sirius szép lassan ment oda a családjához próbálta ki élvezni a szabadság utolsó perceit, James azonnal az apja nyakába vetette magát, az ikrek átölelték szüleiket Peter pedig megkérdezte az anyjától hogy haza fele úton be mennek e boltba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy Lupin lány története
FantasiaElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.