-Remus ne bíbelődj annyit a hajaddal.-kiáltott be Elladora testvére szobájába szeptember 1-én.
-Talán ha nem lenne még mindig lila, akkor nem bíbelődnék ennyit.-felelt Remus.
Öt perccel később jött ki Remus a szobájából még mindig lila hajjal.
-Hagyjátok már abba.-mondta Remus a roxfort expreszen miután James és Sirius legálabb fél órája nevetett a haján.
-Nekem miért nem jutnak eszembe ilyen jó ötletek.-mondta nevetve Sirius.-Szerintem Regulusnak jól állna...-itt tetetetten elgondolkodott.-talán a rozsaszín.
Erre mindannyian elkezdtek nevetni.
-Tanítsalak?-kérdezte Elladora.
Első óta Sirius állt hozzá a legközelebb a tekergők közül habár ezt senki nem tudja.
-Romantikus.-szólt közbe James mielőtt Sirius válaszolhatott volna.
-Hülye.-mondta Elladora.
-Én?!-mondta James.
-Te.-felelt Elladora.
-Ella.-szolt fenyegetően.
-Ajaj.-mondta Elladora.
Elladora eliramodott a utána nyúló James elöl aki követte a vonaton keresztül.
-Mi van össze vesztél a pasiddal.-szólalt meg egy túlságosan ismerős hang a hátuk mögött.
-Kopj le Lestrange.-mondta James azzal szembe fordult a heted éves Rabastan Lestrange.
-Goromba vagy Potter.-mondta nyájas hangon Rabastan.-Meg tanulhattad volna, hogy a nagyobbaknak nem feleselünk.
-Sajnos nem szoktam gyorsan felfogni a dolgokat.-felelt James azzal elő rántotta zsebéből a pálcáját.
-Kár.-mondta Rabastan és ezzel a mondattal végződött a nyugott beszélgetés más néven elindult a párbaj.
A párbajt a büfés boszorkány szakította félbe, aki jól le is szidta őket.
-Mi történt.-kérdezte Remus mikor meglátta a két megviselten vissza térő társát.
-Semmi csak találkoztunk Lestrangeval.-számolt be Ellasdora.
-Értem.-mondta Remus.
Hamarosan lassulni kezdtek, majd végleg megálltak.
ESTÁS LEYENDO
Egy Lupin lány története
FantasíaElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.