20.fejezet

313 26 0
                                    

Vasárnap késő délután volt, s odakint zuhogott az eső. Kifejezetten sötét volt az erdő szélén ám valahonnan messziről fény szűrődött ki egy kis barna fa ház állt az erdő szélén. Bent az ablakban egy lány üldögélt és kezében bögre volt melyből forróság áramlott.

Elladora bele kortyolt italába, majd le tette a bögrét és tovább nézte az ablakon lefolyó víz cseppeket hamarosan azonban arra lett figyelmes, hogy kopognak így le kászálódott az ablakból és az ajtó felé indult.

-Hagyd csak Ella majd én kinyitom.-lépett hozzá ikre Remus.

-Most már a fel álltam én nyitom.-felelt Elladora majd tovább ment az ajtó felé.

Remus némán követte testvérét és közben imádkozott, hogy ne azok álljanak az ajtóban akikre számít.

Elladora lassan elfordította a kilincset majd ki tárta az ajtót. Elladora hirtelen úgy meglepődött, hogy köpni nyelni nem tudott volna abban a percben. Az ajtóban James és Sirius álltak bőrig ázva.

-Mit kerestek itt?-kérdezte végre Elladora mikor magához tért ámulatából.

-Ja csak be ugrottunk köszönni.-felelt Sirius vigyorogva ugyanis látszólag nagyon jól mulatott Elladora elképedésén.-Meg gondoltuk maradunk pár napot.

-Igen.-helyeselt James.-Mondjuk iskola kezdésig.

-Az több mint két hét.-világosította fel őket Elladora.

-Á mindegy az.-szólt közbe Remus.-Gyertek csak be.

-Miért van olyan érzésem, hogy te tudtál erről.-fordult Elladora ikre felé.

-Sejtelmem sincs.-hazudta a fiú, majd elindult be felé a fiúk után.

Először Remus és Elladora megmutatta a fiúknak a házat, majd megmutatták hol aludhatnak (ez történetesen Remus szobája volt) aztán mind le mentek a nappaliba.

Elladora elő vette egy társas játékot majd mind annyian le ültek a szőnyegre.

-Én leszek a pirossal.-mondta James majd a pirosért nyúlt ám Sirius megelőzte.

-Én leszek a pirossal!-mondta Sirius.

-Én!-ellenkezett James.

-Tudjátok mit, hogy mindenkinek igazságos legyen én leszek a pirossal.-szólt közbe Elladora.

-Az mióta igazságos mindenkinek?!-kérdezte James és Sirius egyszerre.

--Tudjátok mit gyerekek...-lépett be a szobába Mrs.Lupin.-...ki vesszük a pirosat a játékból és be rakunk a helyére egy fehéret.

Ezután már csak az volt a gond, hogy senki nem akart az zölddel lenni.

-Én biztos nem leszek a zölddel.-mondta James.

-Én se.-mondta Sirius.

-Hogyha ez így megy tovább éjfélig se kezdjük el a játékot.-szólt közbe Remus.-Adjátok ide leszek én a zölddel.

Ezután egészen estig társasoztak. Amiből egyet nyert Sirius meg még egyet nyert Sirius meg még Tízet nyert Sirius!

-Hogyan a francba nyerted nyerted meg az összeset?!-kérdezte James.

-Megvannak a módszereim.-felelte Sirius nem kis elégedettséggel az arcán.

-Tutira csalt.-szólt közbe Elladora.

-Én?Nem.-felelte Sirius majd majdnem láthatatlanul a zsebébe dugta a pálcáját.

-Már biztos, hogy csalt.-mondta James.

Vacsoránál Sirius annyira fel bosszantotta Elladorát, hogy az bele akart rúgni a lábába, de elvétette így az asztal lábát találta el és Sirius ezen jót nevetett. Aztán először James ment fürödni majd Sirius aztán Remus.

-"Udvarias fiúk". jegyezte meg Elladora mikor Remus be ment.

Remus legalább húsz percig fürdött majd Elladora is be ment végül pedig álmosan dőlt be az ágyába azzal a gondolattal hogy nehéz két hét áll előtte.



Egy Lupin lány történeteOù les histoires vivent. Découvrez maintenant