18.fejezet

339 27 6
                                    

-Miért csak egy szabad hét van az iskolában?-kérdezte bosszankodva James a szabad hét utolsó napján.

-Mert mondjuk iskola és az iskolában tanulni szoktak nem pedig játszani.-felelt Elladora.

-De holnap már utazunk is vissza pedig még csak 299 csínyt csináltunk.-panaszkodott tovább James.

-299-et!?-mondta Sirius.-Csak! James még legalább egyet kell csinálnunk.

-Oké.-egyezett bele James.-Mit szólnál...-gondolkodott el.-...ha...

-Ha?-szólt közbe Peter.

-Hagnál gondolkodni.-förmedt Peterre James.-Mondjuk kössük  Pipogyusz haját két copfba rózsaszín masnival.

-Legyen.-egyezett bele Sirius.

-Én is benne vagyok.-mondta Elladora.

-Én is.-felelt Remus.

-Mi?-kérdezte Peter.

-Csak mond azt benne vagyok.-felelt Elladora.

-Ö..benne vagyok.-mondta végül Peter.

-Akkor  induljunk.-mondta James és elindult föl a kastélyba.

-Most hova mész?-kérdezte Peter.

-Rózsaszín masniért.

Tíz perc elteltével felbukkant James egy kis szatyorral.

-Meg van?-kérdezte Sirius.

-Persze.-felelt James.

Negyed óra elteltével Perselus Piton két rózsaszín masnival copfba fogott hajjal ült a tó parton James, Sirius, Elladora, Remus, és Peter pedig röhögő görcsöt kapva hempergett egy terebélyes fa mögött.

-Az idén a ház kupát...-Dumbledore a tanári asztal mögött állt és éppen készült kihirdetni ki nyerte a házkupát.-...a Mardekár nyerte 458 ponttal.

A Mardekár asztala öröm ujjongásban tört ki ám annál kevésbé volt boldog a griffendél asztalánál ülő barna hajú lány Elladora a Lupin. Amúgy a hugrabug lett a negyedik 332 ponttal harmadik a hollóhát lett 395 ponttal második pedig a griffendél lett 444  ponttal.

-Béna.-jelentette ki James mikor a kis csapat már a griffendél klubhelyisége felé tartott.

-Ahogy mondod.-helyeselt Sirius.

-Miért van az, hogy ti mindenben egyet értetek?-kérdezte Elladora.

-Honnan tudjuk?-kérdezett vissza Sirius.

-Hagyjuk.


Másnap reggel Elladora korán ébredt és indult el reggelizni.

-Kár, hogy ma már haza kell utaznunk.-mondta Sirius.-Nincs kedvem egész nyáron azt hallgatni a drágalátos családomtól, hogy "A családunk szégyene,, "Sirius Black szed le a griffendéles plakátjaidat,, "Sirius rakj rendet a szobádban,,.

-Ne aggódj haver majd át jöhetsz hozzánk.-mondta James.

-Hozzánk is.-mondta Remus.

Ezt Elladora egy gyilkos pillantással díjazta.

Hamarosan már a roxfort expresszen ült roxfort minden diákja és tartott a londoni king's cross felé.




Egy Lupin lány történeteDonde viven las historias. Descúbrelo ahora