Másnap Elladora kifejezetten kipihenten ébredt. Miután fel öltözött elindult reggelizni az asztalnál már ott ült anyja, apja, testvére, James és mégse Sirius még nem kelt fel.
-Jó reggelt.- köszönt Elladora.
-Neked is.-köszöntek vissza a többiek.
Olyan fél óra múlva Sirius is fel kelt na és innentől kezdődött a botrány. Sirius elkezdett valamit hablatyolni arrol hogy ki tagadták aztán meg drámázott kicsit amiért Elladora rá szólt de Sirius nem figyelt rá így fel állt és rá öntötte a zabkásáját amire Sirius sikítani kezdett James és Remus dőltek a röhögéstől édesanyja pedig rosszallóan figyelte a jelenetet.
Ezután ki mente a kertbe vízi csatázni majd vissza a házba (csurom vizesen) ebédelni. Aztán ebéd után fel mentek Remus szobájába és ott társasozni próbáltak ami végül nem sikerült mivel Siriustól el akarták venni a pálcát, hogy ne tudjon csalni mire Sirius ki verte a hisztit. Már este felé járt mikor ki mentek Remus szobájából megvacsoráztak, fürödtek (természetesen megint Elladora ment utoljára) aztán el mentek aludni.
Na valahogy így telt ez a két hét Sirius le lett locsolva tök lével narancs lével kakaóval vízzel és még sok mindennel. Remus és James általában csak röhögtek kivéve azon a két napon amikor James szerzett egy búgó csigát és egész nap azzal játszott. Elladorát meg halálra idegesitette Sirius.
Na és végre el érkezett a szeptember.1. Elladora arra ébret, hogy Sirius kiabál:
-Nem látta valaki a gatyámat!
Elladora nyújtózkodott egyet majd ki kászálódott az ágyból és felöltözve lépett ki szobája ajtaján. A házban nagy volt a felfordulás ugyanis alig másfél órájuk volt a vonat indulásig és legalább három negyed óra ki érni az állomásig. Remus éppen az asztalnál ült és reggelizett, James pakolt ugyanis az előző este elfelejtett, Sirius meg alsó gatyában meg pólóban rohangált.
Elladora nagyjából össze volt pakolva, de azért még körül nézett a szobájában mivel nem látott semmit amit még be kéne raknia le csapta a ládája tetejét majd elkezdte vonszolni.
10.10-kor mindenki az ajtóban állt indukálásra készen majd be száltak a kocsiba és elindultak.
-Imádkozzatok gyerekek, hogy ne legyen nagy forgalom.-szólt hátra Elladora apja.
-Miért nem hopponálunk?-kérdezte Elladora.
-Ja amúgy jogos.-szólalt meg Remus.
-Mert ez az új kocsink és ki kell próbálnunk.-felelt Mr.Lupin.
-Ez az új kocsi.-fakadt ki Remus.-Ez régebbi ment az előző.
10.52-kor értek az állomáshoz gyorsan kulikat ragadtak majd sietve indultak a kilenc és háromnegyedik vágány felé.
10.55.
-Elladora te mész elsőnek.-mondta Mr.Lupin.-Utána Sirius James Remus majd én.
Elladora neki indult majd már csak egy centi volt közte és a fal között majd át ment és odébb próbált indulni ám későn sirius egyenesen bele gázolt mind ketten a földön kötöttek ki hamarosan a többiek is megérkeztek (a földre).
10.58
Gyorsan fel pattantak a földről magukhoz vették csomagjaikat és fel szálltak a vonatra épp időben hisz egy lépést sem tettek már elhangzott a sípszó és a vonat csikorogva elindult.
ESTÁS LEYENDO
Egy Lupin lány története
FantasíaElladora Lupin különleges boszorkány létére egészen negyedik Roxforti évéig nagyából átlagos életet él. Testvére a vérfarkas Remus Lupin. Kalandok, szerelem és a mindent elsöprő igazság története.